سردار معین پور گفت: در مجموع ۲۲۰ نیروی کادر به ۷ ناحیه درگیر سیلاب در منطقه ارسال شدند. همچنین ۷ گردان امام حسین(ع) به استعداد یک هزار و ۵۸۰ نفر و ۹ گردان بیت‌المقدس به استعداد یک هزار و ۴۱۲ نفر به مناطق اعزام شدند.

اعزام بیش از ۳۴۰۰ نفر برای امدادرسانی به مناطق سیل‌زده

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، سردار محمود معین‌پور جانشین سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان گفت: قرارگاه امداد و نجات و مردم یاری سپاه ولیعصر(عج) از دقایق اولیه در خوزستان تشکیل شد. گردان‌های بیت‌المقدس که بسیجی و مردم محور هستند در شهر رفیع، هویزه، سوسنگرد و روستای آلبوعفری حضور پیدا کردند.

وی افزود: در مجموع ۲۲۰ نیروی کادر به ۷ ناحیه درگیر سیلاب در منطقه ارسال شدند. همچنین ۷ گردان امام حسین(ع) به استعداد یک هزار و ۵۸۰  نفر و ۹ گردان بیت‌المقدس به استعداد یک هزار و ۴۱۲ نفر به مناطق اعزام شدند.

جانشین سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان عنوان کرد: یک گردان از طلاب به استعداد ۶۰ نفر در سوسنگرد حضور پیدا کردند. همچنین  ۸ گروه جهادی به استعداد ۱۳۰ نفر برای کمک‌رسانی در ترمیم سیل‌بند به سوسنگرد و هویزه اعزام شدند.

وی گفت: ۳ دستگاه بیل مکانیکی، ۵۰ دستگاه خودروی تاکتیکی، ۳ دستگاه لودر، ۳ دستگاه کمرشکن، ۱۱ دستگاه کمپرسی و یک دستگاه تریلر برای خدمت‌رسانی به منطقه اعزام شد.

معین‌پور گفت: قرارگاه امدادونجات و مردم یاری تا فروکش کردن آب و به حالت عادی برگشتن منطقه در محل‌های موردنیاز حضور دارد و امدادرسانی به مردم را ادامه خواهد داد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.