عضو هیئت رئیسه فراکسیون نمایندگان ولایی گفت: مسئولان باید بدانند که ملت در برابر مشکلات مقاومت می‌کند و تحریم‌ها را دور می‌زنند.

آقایان می‌خواهند با نامه نگاری رهبری را برای نوشیدن جام زهر تحت فشار قرار دهند

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، احمد سالک عضو هیئت رئیسه فراکسیون نمایندگان ولایی، با اشاره به نامه نگاری برخی اعضای دولت به مقام معظم رهبری پیرامون پالرمو و CFT، اظهار داشت: معظم له پیشتر خطوط قرمز برجام و دیگر معاهده های بین المللی را صریح و روشن بیان کردند اما شاید آقایان می خواهند با نامه نگاری رهبری را تحت فشار قرار دهند تا ایشان را مجبور به نوشیدن جام زهر و موافقت با این موضوع کنند.
وی تاکید کرد: البته ما به خوبی می دانیم که رهبری فرزانه انقلاب هوشیارتر و حکیمانه تر از این هستند که با چنین اقداماتی موافقت کنند.

سالک در پایان با بیان اینکه شاید آقایان به زعم خودشان با این نامه نگاری ها به دنبال حل مشکلات هستند، خاطرنشان کرد: مسئولان باید بدانند که ملت در برابر مشکلات مقاومت می کند و تحریم ها را دور می زنند.

منبع: دانشجو

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عباس گودرزی ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
    0 0
    سلام غلط می کنند . آقا تنها نیست . سر بازانی دارد که لرزه بر اندام استکبار جهانی انداخته و دیوانشان کرده . یدالله فوق ایدیهم . خداوند نفوذی ها و منافقین را رسوا خواهد کرد .
  • ارشاد ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
    0 0
    خوب اگر این را می دانید چرا نگرانید ؟عده ای مثل شما به هر کاری دست می زنند تا این لوایح تصویب نشود وعده ای هم تلاش می کنند تصویب شود .هر دو گروه هم هدفشان بهیود امور مردم است .چرا فکر می کنید کار شما خوب وکار گروه دیگر بد است ؟