المعز علی، آقای گل مسابقات جام ملت‌های آسیا گفت که به رسیدن به رکورد علی دایی در تاریخ مسابقات فکر نمی‌کرد.

المعز علی: به رسیدن به رکورد علی دایی فکر نمی‌کردم

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، المعز علی در گفت‌وگو با سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) درباره رسیدن به رکورد علی دایی در زدن هشت گل در یک دوره جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: به رسیدن به این رکورد فکر نمی‌کردم. خدا را شکر مقابل امارات گل زدم و پدر و مادرم، مردم قطر و هم‌تیمی‌هایم را خوشحال کردم. به گلزنی برای هواداران فکر می‌کردم که این مهم را انجام دادم. حالا ما باید روی بازی مقابل ژاپن تمرکز کنیم و اطلاعات لازم را درخصوص این تیم به دست بیاوریم.

وی با ابراز خوشحالی از به ثمر رسیدن گل دوم تیمش مقابل تیم ملی امارات تصریح کرد: از زدن این گل واقعاً خوشحال شدم. گل زیبایی به ثمر رساندم، اما هدف ما بزرگتر از زدن یک گل زیباست. باید سرم را پایین بیندازم و تلاش کنم تا به اهدافم دست یابم. به رویای همه قطری‌ها را تحقق بخشیدیم و امیدوارم در آینده بهتر از این عمل کنیم.

آقای گل فعلی مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ درباره تقابل روز جمعه عنابی‌ها مقابل ژاپن در فینال رقابت‌ها گفت: به آمارها فکر نمی‌کنیم. کاری که کردیم یک چیز است، اما چیز مهم‌تری در پیش داریم. در فینال باید صبر داشته باشیم. پس اگر صبور باشیم، همه نتایج قبلی خود را فراموش کنیم و عملکرد خوبی به نمایش بگذاریم، در فینال به پیروزی می‌رسیم.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.