همدان - حجت‌الاسلام سیدحسن فاضلیان گفت: برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن جشن دهه پیروزی انقلاب در استان همدان حدود ۱۵ هزار برنامه تدوین و برنامه‌ریزی شده که دراین دهه برگزار خواهد شد.

برگزاری با شکوه جشن‌های دهه پیروزی انقلاب در همدان

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت‌الاسلام سیدحسن فاضلیان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان اظهار کرد: برنامه های شکوه پیروزی انقلاب در ۲۵۰ عنوان طراحی شده است.

وی یکی از این برنامه‌ها را همایش طلایه‌داران فاطمی نام برد و افزود: این برنامه با پیش‌بینی حضور ۶ هزار نفر از دوستداران اهل بیت (ع) در حسینیه امام رضوان تعالی همدان، چهارم بهمن ماه برگزار خواهد شد.

وی با یادآوری اینکه  برنامه ها متناسب با روزهای فاطمیه است، اظهار کرد: برای مردمی تر شدن  جشن انقلاب مساجد به عنوان پایگاه اصلی پیروزی انقلاب هم نقش موثری در این برنامه ها دارند و ۱۰ برنامه هم برای ۱۰ مسجد در مراکز شهرستان ها تدوین شده است. برای شهرستان همدان هم ۲ برابر این تعداد پیش بینی شده است. همچنین در ۱۴ بهمن هم از کتاب سند بانوی انقلاب رونمایی خواهیم کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: افزون  بر این۴۰ جشنواره ورزشی، همایش جوانان انقلابی و تجلیل از انقلابیون هم داریم. از دیگر برنامه های این روزهای غرور آفرین نظام اسلامی ایران و انقلاب آن، برپایی ۴۰ نمایشگاه عکس انقلاب و نمایشگاه دستاوردهای آن، غبارروبی ۶۹۲ گلزار شهدا است.

حجت اسلام فاضلیان افزود:  برگزاری جشنواره بازی‌های بومی و محلی در ۸۰۰ روستا، جشن انقلاب عشایر، اجرای طرحی با عنوان ۴۰ مسجد، ۴۰ سنگر و غیره را هم در برنامه داریم تا به سخنرانی روز راهپیمایی ۲۲ بهمن برسیم که در این روز آیت‌الله سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران درهمدان مرکز استان سخنرانی خواهد کرد.

وی افزود: برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن جشن دهه پیروزی انقلاب در استان همدان حدود ۱۵ هزار برنامه تدوین و برنامه‌ریزی شده که دراین دهه برگزار خواهد شد؛ تمام تلاش این بوده است که هر ۱۵ هزار برنامه تدوین شده در این حوزه، شکوه دهه انقلاب و دستاوردهای آن را به مردم نشان دهد که با تعامل و حرکت خودجوش مردمی به مانند گذشته مشت محکمی هم در روز راهپیمایی بر دهان مخالفان نظام خواهند .

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.