خراسان جنوبی -صبح امروز مراسم معارفه رئیس پلیس راه شهرستان بشرویه برگزار شد.

رئیس جدید پلیس راه بشرویه معارفه شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بشرویه ، مراسم تودیع و معارفه فرمانده پلیس راه شهرستان بشرویه پیش از ظهر امروز(چهارشنبه) با حضور جانشین فرماندهی پلیس راه خراسان جنوبی، امام جمعه موقت بشرویه  و همچنین جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی و معتمدین در محل مصلای امام خمینی شهرستان بشرویه برگزار شد.

"  سرهنگ توفیق نیا "جانشین فرماندهی پلیس راه خراسان جنوبی با توجه به امر آموزش و فرهنگ سازی ترافیکی خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات موثر و تاثیر گذاری که در سیاست های آموزشی فرماندهان پلیس راه کشور قرار گرفته توجه به امر آموزش و فرهنگ سازی ترافیکی از مهدکودک‌ها تا مدارس آموزش و پرورش، مساجد ،محلات، نماز جمعه و جماعات است که تأثیر بسیار خوبی در آشنایی مردم به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی داشته است .

وی با اشاره به اینکه حوادث جاده ای متاسفانه سالانه جان تعدادی از هموطنانمان را میگیرد  افزود: با رویکرد مردم محوری و مشارکت قشرهای مختلف در همکاری با نیروهای پلیس راه توفیقات خوبی را حاصل کرده ایم چرا که آمار فوت شدگان در سوانح تصادف در سطح کشور و در سال گذشته به حداقل ۱۶ هزار رسیده که نسبت به آمارهای قبلی نزدیک به ۲۸ هزار نفر بوده کاهش چشمگیری داشته است .

جانشین فرماندهی پلیس راه خراسان جنوبی به کنترل شترهای سرگردان در سطح استان هم اشاره کرد و گفت :متاسفانه برخی حوادث در محورهای مواصلاتی صورت می گیرد به دلیل رهاسازی شترهای سرگردان می باشد که با کمک قوه قضاییه توانستیم تا حد بسیار بالایی از حوادث پیش آمده و مهار شتر آن سرگردان در جاده ها جلوگیری کنیم.

 توفیق نیا افزود: مدعی نیستیم که می توانیم جلوی تصادفات جاده ای را به صورت ۱۰۰ درصد بگیریم ولی می توانیم با هماهنگی و تعامل همه نیروها و به خصوص خود مردم زمینه کاهش خسارات جدی و تصادفات را فراهم کنیم.

 وی با اعلام اینکه تلفات انسانی در جاده های مواصلاتی پیامدهای اجتماعی ناگواری را برای مردم و به خصوص خانواده ها دارد به مسافران و رانندگان وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی توصیه کرد با رعایت قوانین و مقررات عبور و مرور همه همیار پلیس باشند تا بتوانیم ظریب ایمنی ترافیک جاده ای را بیشتر افزایش دهیم.

جانشین فرماندهی پلیس راه خراسان جنوبی تصریح کرد :مردم عزیز ما قطعاً می‌دانند که رعایت سرعت مجاز مطمئنه در محورهای مواصلاتی ضمانت بسیار بالایی در حفظ جان خود را هموطنانشان دارد بنابراین تفاوت زمان عدم رعایت سرعت مجاز از مبدا تا مقصد شاید کمتر از ۳۰ دقیقه باشد که ارزش خطر پذیری را ندارد.

 توفیق نیا خواستار مساعدت و همکاری همه ادارات و نهادها و به خصوص نیروهای انتظامی و ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای با مسئولین پلیس راه شهرستان در معرفی و رفع نقاط ضعف محورهای مواصلاتی شهرستان بشرویه شد

گفتنی است  در این مراسم از زحمات" سروان عسکری زاده" سرپرست پلیس راه سابق بشرویه قدردانی و" سروان ذوالفقاری" طی حکمی از سوی فرماندهی پلیس راه کشور به عنوان رئیس پلیس راه شهرستان بشرویه منصوب و آغاز به کار کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.