خراسان شمالی- غلامحسین ساقی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی برنامه‌ها و پروژه های دهه فجر این شرکت را اعلام کرد.

افتتاح ۳۶ پروژه عمرانی آب و فاضلاب خراسان شمالی با اعتبار ۲۱۶ میلیارد ریال

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی، غلامحسین ساقی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی گفت: با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند :((دهه فجر سرآغاز طلوع اسلام ، خاستگاه ارزش های اسلامی، مقطع رهایی ملت ایران و بخشی از تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا ساخته )) همه مردم مسئولیت دفاع از انقلاب و از نظام جمهوری اسلامی را دارند و یکی از راههای دفاع از این انقلاب نشان دادن دستاورد های پربرکت این نظام برای آحاد ملت بزرگ و همیشه در صحنه است.

وی در ادامه افزود: شرکت آبفای خراسان شمالی نیز همزمان با ایام الله دهه فجر برنامه های فراوانی را در راستای هرچه با شکوه تر برگزار شدن این ایام اجرا خواهد کرد که یکی از این برنامه ها افتتاح پروژه های آماده بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی پروژه های جدید خواهد بود.

ساقی گفت: در چهلمین سالگشت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تعداد ۳۵ پروژه عمرانی افتتاح و در مدار بهره برداری قرار خواهد گرفت و همچنین عملیات اجرایی یک پروژه نیز در شهر شیروان آغاز خواهد شد .

وی کل اعتبار این ۳۶ پروژه را ۲۱۶ هزار و ۵۴ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: از تعداد پروژه های یاد شده تعداد ۱۲ پروژه در شهرستان بجنورد با اعتبار ۷۱۳۰۰ میلیون ریال، ۲ پروژه قابل افتتاح و یک پروژه قابل کلنگ زنی با اعتبار ۱۹۰۵۰ میلیون ریال در شهرستان شیروان، ۵ پروژه با اعتبار ۵۹۶۵۰ میلیون ریال در شهرستان اسفراین، ۴ پروژه با اعتبار ۸۱۷۶ میلیون ریال در شهرستان جاجرم ، ۵ پروژه با اعتبار ۲۳۳۰۰ میلیون ریال در شهرستان فاروج، ۲ پروژه با اعتبار ۹۴۴۴ میلیون ریال در شهرستان گرمه، ۳ پروژه با اعتبار ۲۲۹۵۴ میلیون ریال در شهرستان مانه و سملقان و تعداد ۲ پروژه با اعتبار ۲۱۸۰ میلیون ریال در شهرستان راز و جرگلان افتتاح و در مدار بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی از برنامه های دیگر این شرکت در دهه مبارک فجر علاوه بر آزین بندی ساختمان های اداری، به برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی، ورزشی برای همکاران و خانواده ها و حضور حد اکثری پرسنل در مراسمات ملی در این ایام اشاره کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.