خراسان جنوبی- سرهنگ مریمی گفت:نیروی انتظامی در این چهل سال که از انقلاب اسلامی گذشته با یک وحدت رویه و تعامل با همه نیروها  و بویژه مردم توانسته است در مقابل تمام معاندین اعم از گروه های تروریستی اشرار و بزهکاران اجتماعی با قاطعیت ایستادگی کند و این دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی است.

 ارتباط موثر و تعامل بالای مردم و نیروی انتظامی دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بشرویه،"سرهنگ دوم فاضل مریمی " فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بشرویه در مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید پلیس راه بشرویه که پیش از ظهر امروز در محل مصلی امام خمینی این شهرستان برگزار شد   با اشاره به ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی ثمره خون مقدس شهدای هشت سال دفاع مقدس است که توانسته حریم امنیت را ایجاد کند .

وی افزود: انقلاب اسلامی علیرغم تمام سختی‌ها و مشکلات و چالش هایی که دنیای استکباری در مسیر توسعه آن ایجاد کرده اکنون به چهل سالگی رسیده که ثمره خون مقدس شهدای عزیز هشت سال دفاع مقدس و شهدای حریم امنیت جمهوری اسلامی است .

فرمانده نیروی انتظامی بشرویه افزود: نیروی انتظامی در این چهل سال که از انقلاب اسلامی گذشته با یک وحدت رویه و تعامل با همه نیروها  و بویژه مردم توانسته است در مقابل تمام معاندین اعم از گروه های تروریستی اشرار و بزهکاران اجتماعی با قاطعیت ایستادگی کند و این دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی است.

 فرمانده انتظامی شهرستان بشرویه با اشاره به مشارکت مردم در بخش‌هایی از فعالیت‌های انتظامی هم افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی با رویکرد مردم محوری و تکریم ارباب رجوع با جرایم مختلف  و توزیع کنندگان مواد مخدر با قاطعیت عمل می کند .

وی  تعامل سازنده مردم با سامانه‌های ارتباطی نیروی انتظامی را از موفقیتهای عملکردی این نیرو دانست و گفت: نیروی انتظامی با برون سپاری برخی خدمات الکترونیکی توانسته از مراجعه مستقیم مردم به بخش های  مختلف  نیروی انتظامی جلوگیری کرده و مردم نیز با ارتباط با سامانه ۱۹۷ همکاری بسیار خوبی دارند.

 وی با اشاره به امنیت مرزهای شرق هم گفت:  نیروی انتظامی و مرزبانی  در مرزهای شرقی کشور بسیار خوب صورت گرفته است  و همه نیروهای نظامی و انتظامی کنترل بسیار خوبی در مرزهای کشور و بخصوص منطقه شرق اعمال کرده اند.

فرمانده نیروی  انتظامی شهرستان بشرویه با قدردانی از همکاری و تعامل سازنده نیروهای پلیس راه و راهور در کنترل ترافیکی محورهای مواصلاتی و درون شهری هم گفت :تعامل سازنده که بین دستگاه‌ها وجود دارد زمینه امنیت آرامش و کاهش تصادفات و سوانح رانندگی در محورهای مواصلاتی  را فراهم کرده که هم اکنون نیز در داخل شهر با همکاری مردم زمینه فرهنگ سازی رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی نیز افزایش یافته است.

"حجت‌الاسلام علی اکبر حدادیان" امام جمعه موقت بشرویه  در این مراسم با اشاره به احادیث و روایات اسلامی در خصوص مبارزه با ظلم و استکبار خاطرنشان کرد: در آموزه های دینی و قرآنی خداوند وعده پیروزی افرادی که برای رضای الهی قیام کرده بودند را قابل  را داده و انقلاب اسلامی ایران هم الگو گرفته از همین ارزش‌های الهی است .

وی افزود :در دوران فاسد پهلوی علی رغم مشکلات اقتصادی که برای مردم و بخصوص طبقه محروم جامعه روز به روز بیشتر می شد مسائل امنیتی و آرامش مردم هم به خطر افتاده بود و نیروهای مسلح رژیم فاسد پهلوی به‌خصوص ساواکی‌ها   جو خفقان را بر کشور حاکم کرده بودند.

 امام جمعه  موقت بشرویه یادآور شد: امروز پس از گذشت چهل سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تمام امور اجرایی کشور با حضور و مشارکت مردمی به سرانجام می رسد که نشان کمال دموکراسی مردمی بر پایه اصول اعتقادی است.

 وی افزود: در حال حاضر نیروهای نظامی و انتظامی از بدنه خود مردم هستند و مردم نیز همکاری و همیاری با این نیروها را در تامین امنیت و آرامش جامعه دارند که در هیچ کجای دنیا نمونه و الگوی این چنین تعاملی را نمی توان یافت .

حدادیان به دستاوردهای انقلاب اسلامی هم اشاره کرد و گفت :مسئله قیام انقلاب اسلامی مردم ایران ریشه در روایات و احادیث مستند و مستحکم دارد که مردی از اهل قم علیه ظلم به قیام کرده و مردمی با اراده قوی و آهنین از او و انقلاب حمایت کرده و تا پای جان در راه ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر همت می کند.

 امام جمعه موقت بشرویه ضمن قدردانی از پرسنل نظامی و انتظامی در تامین امنیت و آرامش جامعه هم گفت: قطعاً تلاش و فداکاری تمام نیروها در برقراری نظم و امنیت ،سلامت جامعه انسانی را به دنبال دارد و لازم است از فداکاری های این عزیزان تجلیل شود ولیکن توصیه اخلاقی هم به دوستان داریم که  رعایت تمام مسائل قانونی تا آنجا که تشخیص می‌دهند می‌توان با آموزش و فرهنگ سازی و توجه دادن مردم به رعایت مسائل ایمنی در رفت و آمد ترافیکی و ضریب ایمنی را بالا برد همکاری و مساعدت کنند و قطعاً با عوامل خاطی و کسانی که عمدا قصد اختلال در رفت و آمد مردم را دارند و یا آگاهانه حرکات خطرسازی را در سطح شهر و جاده ها انجام می‌دهند برخورد کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.