همدان- سردار بخشعلی کامرانی صالح گفت: با نزدیک شدن به پایان سال فعالیت قاچاقچیان مواد محترقه که همیشه هم آسیب های زیادی را برای مردم ایجاد کرده زیاد شده است؛ پلیس با رصد شبانه‌روزی مانع از سودجویی آنان و تهدید جان مردم خواهد شد.

پلیس همدان ترقه‌های غیرمجاز را کشف کرد

به گزارش قدس آنلاین سردار بخشعلی کامرانی صالح فرمانده انتظامی استان همدان اظهار کرد: در روز های اخیر با نظارت دایمی پلیس موفق به کشف بیش از ۸۱ هزار عدد انواع ترقه  و مواد آتش بازی غیر مجاز  شدیم.

وی ادامه داد: این ترقه ها توسط ۲ دستگاه خودروی سواری از نهاوند در حال حمل بود که پلیس حاملان ترقه ها را دستگیر و کالای قاچاق و غیر مجاز آنان را با دستور قضایی توقیف و حاملان ترقه ها با تشکیل پرونده تحویل دستگاه قضایی شدند.

فرمانده انتظامی استان یان با اشاره به اینکه ۴ متهم در این خصوص به مرجع قضائی معرفی شدند، بیان کرد: نیروی انتظامی با مخلان نظم و امنیت شهروندان برخورد قاطع و قانونی می کند.

وی با تاکید بر اینکه تامین امنیت و ارتقای آن  اولویت اصلی پلیس بوده و هست، اظهار داشت: به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد سودجویان و عرضه کنندگان مواد محترقه با جان مردم  بازی کنند و در بازار جولان دهند و با فروش مواد غیرمجاز روزهای خوش پایان سال را به کام مردم تلخ کنند.

سردار کامرانی صالح افزود: ضمن اینکه از والدین هم انتظار داریم با هوشیاری بیشتر عملکرد فرزندان خود را در ماه های آتی رصد کنند تا از این مواد  محترقه قاچاق و خطرناک تهیه نکنند؛ تا خدای ناکرده با غفلت در این موضوع، جشن پایان سال به کام آنان و خانواده با حضور در بیمارستان و رسیدگی به  جراحت های ناشی از بازی با ترقه و سایر مواد آتش‌زای غیر مجاز تلخ نشود.

 انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.