مازندران- سردار محمدحسین بابایی از اجرای ۱۰ هزار برنامه سپاه کربلای مازندران در چهل سالگی انقلاب اسلامی خبر داد.

اجرای ۱۰ هزار برنامه سپاه کربلای مازندران در چهل سالگی انقلاب

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سردار محمدحسین بابایی فرمانده سپاه کربلای مازندران ظهر امروز(چهارشنبه) در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی اظهار کرد: در ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی ۹ هزار و ۹۵۷ برنامه در قالب ۴۰ برنامه محوری اجرا می شود.

وی اردوهای جهادی، فرهنگی و تربیتی، مسابقات ورزشی و فرهنگی، افتتاح پایگاه های ‏مقاومت، پروژهای محرومیت زدایی، برگزاری همایش علمی و بصیرتی، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگر، برپایی نمایشگاه ‏دستاوردهای بسیج، طرح محله انقلاب، جشن محله پاک در محلات آسیب پذیر، گفتمان انقلاب با حضور نخبگان، اکران ‏سینما انقلاب، اعزام راویان پیشرفت انقلاب به مدارس، ۴۰ تربیون کرسی آزاد اندیشی و اجرای تئاتر خیابانی را از مهمترین برنامه های چهل سالگی انقلاب اسلامی عنوان کرد.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه طی شش سال گذشته، ۲۵ هزار شغل ایجاد کردیم، خاطرنشان کرد: ۲ هزار پروژه محرومیت زدایی را به کمک مردم در سال آینده به پایان می رسانیم.

سردار بابایی با اعلام اینکه در طرح کرامت در ۱۳ محله در ۹ شهر ورود پیدا کردیم، گفت: برای بهبود وضعیت این محلات، اقداماتی از جمله محرومیت زدایی و برنامه های فرهنگی و ورزشی اجرا می شود.

وی با اشاره به اینکه ساخت ۷۴۶ خانه محروم در دست اجراست از تحویل ۲۰۰ خانه محروم خبر داد.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی به سن کمال رسیده است، تاکید کرد: مردم باید قوی تر از اول انقلاب، مسیر را ادامه دهند.

فرمانده سپاه کربلا مازندران با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی به درخت تناوری تبدیل شده که به راحتی آسیب پذیر نیست، افزود: باید ادامه مسیر را با قدرت و پختگی به پیش برویم.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.