فرماندار شهرستان تربت حیدریه گفت: با حضور وزیر نیرو، نیروگاه برق تربت حیدریه کلنگ‌زنی می‌شود.

نیروگاه برق تربت حیدریه کلنگ‌زنی می‌شود
به گزارش قدس آنلاین ، کاروان رسانه انقلاب خراسان رضوی در ادامه سفر استانی خود ظهر امروز در شهرستان تربت حیدریه حضور پیدا کرد.

علی رستمی فرماندار تربت حیدریه در جمع اعضای کاروان رسانه انقلاب خراسان رضوی اظهار داشت: سازمان بسیج رسانه استان در نظر داشت که کاروان رسانه انقلاب در این روزها که مصادف با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است، به شهرستان تربت حیدریه اعزام شود، ایام مبارک چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی را سپری می‌کنیم و قدردان این روزها هستیم، امید است که بتوان با نمایش دستاوردهای انقلاب اسلامی اثرات مخرب رسانه‌های معاند را از بین ببریم.

فرماندار ویژه تربت حیدریه خاطرنشان کرد: در این ایام که مصادف با چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی است، وظایف ما سنگین‌تر شده و باید خود را برای جلوگیری از حملات دشمنان با هدف عدم برگزاری جشن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی آماده سازیم، باید هرکسی با هر رتبه و مقامی، با شهروندان ارتباط برقرار کند، در این ارتباط به تازگی در روستاهای خراسان رضوی خدماتی ارائه شده که با ارتباط مؤثر، این خدمات به تبع به عموم نیز انتقال یافته است.

معاون استاندار تصریح کرد: عزم و پشتکار ایرانیان سبب استمرار و پایندگی جمهوری اسلامی شده، آنها خواستار محقق‌سازی اهداف این انقلاب هستند و باید این امر صورت پذیرد، دهه فجر بهترین زمان برای خاطرنشان کردن ماحصل نظام جمهوری اسلامی به عموم است، باید نتایج به دست آمده از نظام برای عموم روشن شود.

رستمی خاطرنشان کرد: 75 طرح در دهه فجر در این شهرستان بهره‌برداری می‌شود، این تعداد پروژه اعتباری 130 میلیارد تومانی دارند که تمامی آنها در این شهرستان صورت می‌پذیرد، 90 میلیارد تومان از این اعتبار به بخش‌های مختلفی مانند گازرسانی روستایی، تقویت خط انتقال به سمت جنوب و نظایر آنها اختصاص یافت.

فرماندار تربت حیدریه بیان کرد: همچنین قرار است وزیر نیرو برای کلنگ‌زنی نیروگاه برق به شهرستان تربت حیدریه سفر کند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.