مدیر امور آبفای طرقبه شاندیز گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 150 انشعاب غیر مجاز آب در طرقبه و شاندیز شناسایی و جمع آوری شده است که مالکان آنها مستقیما از شبکه و یا قبل از کنتور، برداشت غیرقانونی آب داشتند.

باغ ویلاها و رستوران‌ها صدرنشین سرقت آب در طرقبه و شاندیز
به گزارش قدس آنلاین ، علی اصغر پاکروان از راه اندازی کمیته کشف انشعابات غیر مجاز در امور بینالود خبرداد و افزود: غالب انشعابات غیر مجاز و سرقت آب مربوط به  اقامتگاه‌های غیر دائم (باغ ویلاها) و رستوران‌ها است.
وی افزود: برخی از متخلفان با صدور اخطار اقدام به عقد قرار داد با آبفا و خرید انشعاب کردند ولی تعداد دیگری به دلیل بی توجهی به اخطارهای مکرر آبفا به دستگاه قضایی شهرستان معرفی و تحت پیگرد قرار گرفتند.
مدیر امور آبفای طرقبه شاندیز خاطرنشان کرد: در همین مدت هفت میلیارد ریال بابت فروش انشعاب دریافت شده و 12 میلیارد ریال هم از طریق مراجع قضایی شهرستان در دست پیگیری می‌باشد.
وی گفت: یکی از متخلفان از طریق اتصال به لوله 100میلی متری در شهر شاندیز 130واحد آپارتمانی را آبرسانی می کرد که پرونده مربوطه به دادسرای شهرستان ارجاع شد.
پاکروان با اشاره به ممیزی و پیمایش 12هزار واحد مسکونی و تجاری در طرقبه و شاندیز خاطرنشان کرد: کاهش هدر رفت آب و مصرف انرژی در برداشت آب از چاه‌ها، جلوگیری از تضییع حقوق بیت‌المال، کاهش تولید وهزینه استحصال آب و سرانه تولید به ازای هر مشترک 11 متر مکعب و ایجاد اشتغال برای 10نفر در کمیته شناسایی انشعابات غیر مجاز ازجمله اثرات شناسایی و جمع آوری انشعابات غیر مجاز آب می باشد.
وی اظهار امیدواری کرد تا با ادامه روند فعالیت این کمیته میزان هدر رفت آب تا پایان سال 98 در امور طرقبه شاندیز به کمترین درصد خود برسد.
منبع : ایسنا
انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.