مازندران- محمدرضا اله یار خواستار انتقال تجربیات بندرامیرآباد به سایر بنادر کشور شد.

تجربیات بندرامیرآباد به سایر بنادر کشور انتقال یابد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از واحد اطلاعات و اخبار روابط عمومی بندر امیرآباد، محمدرضا اله یار معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی در بازدید از پروژه های عمرانی و زیر بنایی بندرامیرآباد پیشرفت این پروژه ها را بسیار مناسب ارزیابی و خواستار انتقال تجربیات این بندر در بخش مهندسی به سایر بنادر کشور شد.

وی که در این بازدید محمد دامادی نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان میاندرود همراهی می کردند، پیشرفت فیزیکی پروژه های سرمایه گذاری شده و زیر بنایی این بندر را با توجه به زمانبندی تعریف شده برای هر پروژه را مناسب ارزیابی کرد.

معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی در این بازدید از نزدیک در جریان عملکرد تعریض محور گهرباران بعنوان یکی از مسئولیت های اجتماعی سازمان بنادر و دریانوردی قرار گرفت و گفت: با تعریض جاده ورکلا – گوهرباران، حجم تصادفات جاده ای و تلفات ناشی از آن ۲۵ درصد کاهش داشته است.

اله یار اضافه کرد: ابراز رضایت مردم این منطقه و نماینده مجلس شورای اسلامی از اجرای این پروژه، سازمان بنادرودریانوردی را جهت تکمیل این پروژه مصم تر خواهد کرد.

گفتنی است: معاون سازمان بنادر و دریانوردی در ادامه بازدید خود از جاده دسترسی رستم کلا – بهشهر نیز دیدن کرد و بر مرتفع شدن مسائل و مشکلات پیرامون تکمیل و بهره برداری این محور تأکید کرد.

همچنین سیاوش رضوانی مدیربنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد در بازدید از راه ها و محورهای مختلف بندرامیرآباد بر توسعه مناسب زیرساخت ها تأکید کرد و از افتتاح ۷ پروژه بخش خصوصی با اعتبار بیش از ۱۸۰۰ میلیارد ریال در دهه مبارک فجر خبر داد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.