۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۱
کد خبر: 642228

مربی سپیدرود گفت: بازیکنان خارجی می‌توانند ذخیره خوبی برای آینده باشند.

کعبی: حتی اسم پرسپولیس هم بزرگ است

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، حسین کعبی،مربی سپیدرود در خصوص شرایط وضعیت سپیدرود در آستانه بازی با پرسپولیس گفت: ما در تعطیلات نیم‌فصل توانستیم بازیکنان مورد نیازمان را جذب کنیم. خودمان را برای بازی جام حذفی آماده می‌کنیم البته هدف اصلی ما این است که در لیگ برتر خوب کار کنیم و ماندگار شویم با این حال به جام حذفی هم فکر می‌کنیم و امیدوارم روز پنج‌شنبه بتوانیم در زمین خودمان نتیجه مطلوب را به دست بیاوریم.

کعبی در مورد غیبت صادقیان در این بازی گفت:‌ ما در هر پست ۲-۳ بازیکن خیلی خوب داریم که برای هم رقیب خیلی خوبی هستند پیام از زمانی که به جمع ما اضافه شد در تمرینات و بازی‌های دوستان فوق‌العاده کار کرد او می‌تواند به تیم ما خیلی کمک کند شاید نبود او سختی کار ما را ببیشتر کند بازی مقابل پرسپولیس کار آسانی نیست اما همانطور که گفتم بازیکنان دیگری در تیم هستند و امیدوارم بتوانند جای خالی پیام را پر کنند. 

وی در مورد اینکه برای اولین‌بار به عنوان مربی مقابل تیم سابقش قرار می‌گیرد، گفت: در این بازی کار سختی داریم حتی اسم پرسپولیس هم بزرگ است با این حال ما هم سپیدرود هستیم و قرار است مقابل هواداران‌مان بازی کنیم آنها مدت‌ها است منتظر این بازی هستند باید در زمین خودمان بتوانیم بهترین نتیجه را بگیریم و صعود کنیم. در کنار بازیکنان قبلی، پرسپولیس با بازیکنان جدیدی که گرفته واقعاً جان‌دار شده است. اما همانطور که گفتم هدف ما جنگیدن در هر دو جام است و ان‌شاءالله بتوانیم در این بازی محکم ظاهر شویم.

مربی سپیدرود در مورد اینکه آیا غیبت چند بازیکن اصلی پرسپولیس شانس صعود قرمزهای رشت را بیشتر می‌کند، گفت: پیش‌بینی فوتبال واقعاً سخت است کسی که در زمین زحمت بکشد و تلاش کند می‌تواند برنده باشد. در این سال‌ها برای من تجربه شده که پیش از بازی نمی‌توان در مورد برد صحبت کرد نمونه آن بازی داماش و سایپا بود که یک تیم دسته دومی مقابل یک تیم لیگ برتری به پیروزی رسید. داماش طوری بازی کرد که انگار یک تیم لیگ برتری بود آنها در ۹۰ دقیقه فوق‌العاده بازی کردند که توانستند برنده شوند واقعاً نمی‌توان از قبل گفت کدام تیم برنده بازی می‌شود.

وی در مورد اینکه آیا ممکن است در این بازی پرسپولیس را غافلگیر کنند، گفت: ۱۰۰درصد. همانطور که گفتم تمام فکر و ذهن ما نتیجه گرفتن در هر دو جام است پرسپولیس همیشه کرده که مربی و بازیکنان بزرگی دارد درست است که روی چمن مصنوعی و مقابل هواداران‌مان بازی می‌کنیم اما بازی کردن مقابل پرسپولیس کار آسانی نیست حتی اگر مانند پرسپولیس قبل نباشد.

کعبی افزود: در این مدت اردوی خوبی داشتیم و سعی کردیم بچه‌ها را از نظر ذهنی و جسمی آماده کنیم امیدوارم در بازی فردا بتوانیم به نتیجه دلخواه برسیم هرچند که اگر از این مرحله هم عبور کنیم پدیده و سپاهان را پیش‌رو داریم. 

مربی سپیدرود در مورد اینکه آیا از کیفیت بازیکن ساحل عاجی راضی است و آیا ممکن است او مقابل پرسپولیس بازی کند، گفت: این بازیکن در تمرینات نشان داده بازیکن با کیفیتی است اگر او کیفیت خوبی نداشت با ما تمرین نمی کرد به خصوص اینکه علی کریمی روی این مسائل حساس است. او فعلاً تمرین می‌کند. باید وضعیت بدنی او را ببینیم و شرایط را بسنجیم هنوز هیچ چیز مشخص نیست. بازی کردن او ۵۰-۵۰ است. در مورد اینکه کدام بازیکنان مقابل پرسپولیس بازی می‌کنند روز بازی تصمیم خواهیم گرفت. در کل بازیکنان خارجی که به جمع ما اضافه شده‌اند بازیکنان خیلی خوبی هستند و با توجه به اینکه سهمیه زیر ۲۱ سال محسوب می‌شوند می‌توانند ذخیره خوبی برای آینده باشند و به ما کمک اساسی کنند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.