زنجان-فتح اله حقیقی گفت: به زودی مشخص می شود که مدیران پروازی می مانند یا می روند

بخش خصوصی از سرمایه گذاری در استان زنجان  استقبال می‌کند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، فتح اله حقیقی استاندار زنجان در نشست خبری شامگاه  امروز (چهارشنبه)با اشاره به اینکه  همزمان با دهه فجر ۶۱۷پروژه  افتتاح و به بهره برداری می رسد افزود: در سال ۹۶ ،۷۰۲ پروژه  افتتاح شد که امسال  ۱۲درصد کاهش یافته است.

حقیقی میزان سرمایه گذاری این پروژه ها را ۱۷۴۹میلیارد تومان  ذکر کرد و گفت: این میزان سرمایه گذاری  نسبت به  سال گذشته  ۱۹۸درصد افزایش  داشته است.

وی بر افزایش  کیفیت  بخشی پروژه ها  تاکید کرد و یادآور شد:  تنها نیم درصد از۶۲۰ پروژه  کلنگ زنی خواهد شد و از این تعداد۶۱۷  پروزه افتتاح و  ۳پروژه کلنگ زنی می شود.

حقیقی اظهارداشت: از ۶۲۰پروژه ۵۷۱پروژه عمرانی با اعتبار ۶۱۳ میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید که ۴۹ پروژه توسط بخش خصوصی و میزان مشارکت بخش خصوصی ۶۵ است .

استاندار زنجان تعداد اشتغال زایی  مستقیم و غیر مستقیم پروژه های قابل افتتاح در دهه فجر را به ترتیب ۱۳۲۴و ۳۳۱۰ نفر ذکر کرد.

حقیقی دیدار با خانواده ۲۱۶۵ نفری شهدا توسط مدیران را از مهم ترین برنامه  دهه فجر ذکر کرد و یادآورشد: این دیدارها  برای اشنایی با حقوق قانونی و بیان مشکلات آنها برگزارخواهد شد.

وی افتتاح نمایشگاه دستاوردهای چهل امین سالگرد انقلاب  و دیدار با احزاب و اقشار موثر جامعه را از دیگر برنامه های این دهه عنوان کرد.

وی ازآغاز عملیات اجرایی محور شرقی غربی که خیابان ارتش را به عاصم زنجانی متصل می کند خبرداد و اظهارداشت: تفاهم نامه ای با ارتش  به این منظور امضا شده است.

حقیقی توسعه بیمارستان  ۴۲۰ تختخوابی ولی عصر راکه در گذشته با مشکلاتی مواجه بود، ازاقدامات مهم خود در استان ذکر کرد و گفت:با موافقت شورا و شهرداری و تفاهم صورت گرفته توسعه این بیمارستان از سر گرفته شده است که  از اعتبار خیرین استان نشات می گیرد.

استاندار زنجان از ارسال لایحه ای برای ارتقای بودجه عمرانی استان به مجلس خبرداد وافزود:ستاد باز آفرینی شهری اقدام مشتر ک بین دستگاههاست که برای بازسازی بافتها ی فرسوده اقدام  می کنند ودر این راستا پنج شهر زنجان، ابهر، خرمدره، سلطانیه وخدابنده مشمول طرح هستند.

حقیقی به انعقاد قرار داد محور  زنجان قزوین نیز اشاره کرد و گفت:در این خصوص  از بابت نیوجرسی مشکل داشتیم ولی در حال حاضرقرار داد ۳۰ کیلومتر روشنایی این محور بسته شده است.

وی اجرای پروژه های مهم نیمه کاره  در استان را از اولویت های کاری خود ذکر کرد و ادامه داد: ۱۸مورد از این طرح ها   استانی است که  اعتبار ۳۶۵ میلیارد تومان را می طلبد  و۲۸ مورد نیزملی  است که دو بانده کردن ریل زنجان قزوین،ایجاد  شش بزرگراه و... از جمله طرحهای نیمه تمام اولویت دار استان به شمار می آید.

بهره برداری از شهرک ای تی و برق و الکترونیک ،احداث خط انتقال خط طارم ،آبیاری تحت فشار ،آبرسانی به شهرهای ابهر و خرمدره از پروژه امهم دیگرقابل افتتاح در دهه فجر امسال است که استاندار به آنها نیز اشاره داشت.

حقیقی در پاسخ به سوالی در خصوص دلیل همراهی صداو سیما در بازدیدهای سرزده استاندارگفت:همه بازدیدهای من فقط برای افزایش رضایتمندی مردم از خدمتگزاران خودشان است.

وی بار دیگر برتعیین تکلیف مدیران پروازی تاکید کرد و افزود:من مدیران را کنار نمی گذارم بلکه برخی ازآنها توان همکاری با من را ندارند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.