همدان- حسن ربانی ارشد از برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسی در تاریخ ۱۱ و ۱۲ بهمن ماه خبر داد.

 آزمون ورود به حرفه مهندسی در ۱۱ و ۱۲ بهمن برگزار می شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل ازروابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، حسن ربانی ارشد مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان اظهار کرد: آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان و کاردان های فنی ساختمان و تعیین صلاحیت حرفه ای معماران تجربی طی روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: تعداد کل مهندسین شرکت‌کننده ۳۰۴۱ نفر آزمون ، کاردان ها ۳۱ نفر و معماران تجربی ۳۴ نفر است که برای ورود به حرفه مهندسی و دریافت پروانه اشتغال به کار مهندسی با یکدیگر رقابت می‌کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدانبه رشته تحصیلی داوطلبان نیز اشاره کرد و گفت: این داوطلبان در هفت رشته‌ مهندسی معماری ( صلاحیت های نظارت، طراحی و اجرا)، عمران (صلاحیت های نظارت محاسبه و اجرا)، تأسیسات مکانیکی و برقی (طراحی و نظارت)، شهرسازی، ترافیک، نقشه‌برداری و کاردان های فنی ساختمان در شش رشته معماری ، عمران ،تاسیسات مکانیکی و برقی ، شهرسازی ، نقشه برداری و تعیین صلاحیت حرفه ای معماران تجربی  با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

ربانی یادآور شد: ‌محل برگزاری آزمون‌ها در دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان واقع در شهرک شهید مدنی (حسن‌آباد) و دانشگاه آزاد اسلامی ملایر می باشد.

گفتنی است در  پنجشنبه صبح ۱۴۱۴ نفر آزمون خواهند داد که از این تعداد ۱۱۱۵ در همدان و ۳۰۴ نفر در ملایر خواهند بود.

وی ادامه داد: در پنجشنبه بعدازظهر نیز ۹۵۸ نفر آزمون خواهند داد که از این تعداد ۷۴۸ نفر در همدان و ۲۱۰ نفر در ملایر خواهند بود .

همچنین در صبح روز جمعه ۷۳۵ نفر شامل ۵۸۶ نفر در همدان و ۱۴۹ نفر در ملایر و در بعد ازظهر این روز هم ۳۱۰ نفر شامل ۲۶۴ نفر در همدان و ۴۶ نفر در ملایر  با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.