همدان - وهب مختاران در بازدید از شرکت فیلتر سرکان گفت:ا رتباط با کارآفرینان در آموزش با رونق اشتغال و کسب و کار همراه می شود.

 نیازسنجی آموزشی به روز در گرو ارتباط با کارآفرینان است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان، در راستای برقرای ارتباط موثر با کارآفرینان برتر، مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان ،مسئولین ستادی اداره فنی وحرفه ای همدان  به همراه نماینده اتاق بازرگانی صنایع و معادن از شرکت فیلتر سرکان بازدید کردند.

وهب مختاران با اشاره به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص اقتصاد مقاومتی بیان داشت: همگی وظیفه داریم به صورت جهادی عمل کرده و از هیچ کوششی در راه خدمت رسانی دریغ نکنیم.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان با تاکید بر اجرای دوره های مهارتی فنی و حرفه ای  متناسب با نیاز جامعه و کسب و کار اظهار داشت: این آموزش ها در صورتی که به شغل  پایدار منتج شود، آموزش و عملکرد درستی صورت پذیرفته است.

وی با بیان اینکه باید ارتباط موثر با کارآفرینان داشته باشیم تا از طریق آنها ظرفیت و نیاز بازار را شناسایی کنیم، افزود: شناسایی و نیازسنجی آموزشی به روز در گرو ارتباط با کارآفرینان و افراد مرتبط با بازار کسب و کار است.

مختاران از طرح مشترک سیستم دوآل کشور آلمان خبر داد و گفت: این طرح به صورت آزمایشی در استان و با همکاری اتاق بازرگانی اجرا می‌شود.

در ادامه مدیر کل ،مسئولین ستادی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان از قسمت های مختلف کارخانه بازدید کردند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.