قزوین_ در سفر یک روزه محمود حجتی به استان قزوین ۱۳۰ طرح عمرانی - تولیدی کشاورزی در این استان افتتاح شد.

۱۳۰ طرح عمرانی - تولیدی در قزوین افتتاح شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، همزمان با دهه فجر و در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی امروز به استان قزوین وارد شد تا چندین طرح کشاورزی در این استان افتتاح شود.

در سفر یک روزه این وزیر به استان، افتتاح ۱۳۰ طرح عمرانی، تولیدی، کشاورزی با اعتباری بالغ بر ۶۵۴ میلیارد و ۶۱۲ میلیون  ریال پیش بینی شده است که این طرح ها به بهره برداری رسید.

از جمله این طرح ها می توان به افتتاح ۹۰ طرح آب و خاک، ۱۸ طرح دام و طیور، ۷ طرح آبزی پروری و شیلات، ۶ طرح جنگل، مرتع و آبخیزداری، ۴ طرح توسعه باغ در اراضی شیبدار و تولیدات باغی، ۲ طرح صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی و سه طرح ذخیره سازی غلات، گلخانه و ترویجی اشاره کرد که اعتباری بالغ بر ۶۵۴ میلیارد و ۶۱۲ میلیون ریال برای آنها هزینه شده است.

از سایر برنامه های وزیر جهاد کشاورزی به استان قزوین، افتتاح و بهره برداری از سیلوی ذخیره سازی غلات در شهرستان آبیک استان قزوین با ظرفیت اسمی ۳۰ هزار تن در زمینی به مساحت ۴۵ هزار متر مربع با ۱۵ هزار مترمربع زیر بنا است که برای راه اندازی ماشین آلات آن افزون بر ۲۰ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال سرمایه گذاری و برای احداث و اجرای آن بیش از ۷۵ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی سرمایه گذاری شده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.