مازندران- غلامرضا شریعتی از افتتاح ۲۰۰ خانه محروم در دهه مبارک فجر در مازندران خبر داد.

۲۰۰ خانواده محروم مازندرانی در دهه فجر خانه دار می شوند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، غلامرضا شریعتی رئیس سازمان بسیج سازندگی مازندران صبح امروز در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی با اشاره به اینکه در ایام الله دهه فجر، ۲۰۰ خانواده محروم مازندرانی با حضور سردار غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین صاحبخانه می شوند، اظهار کرد: در این راستا ۱۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی با اعلام اینکه از تیرماه گذشته ساخت ۷۴۶ مسکن محرومین در دستور کار قرار گرفت، اضافه کرد: باقیمانده واحدها تا پایان شهریور سال آینده تحویل خواهد شد.

رئیس بسیج سازندگی مازندران از اجرای ۱۲۰ پروژه محرومیت زدایی در استان با ۳۰ میلیارد تومان هزینه خبر داد و پروژه های محرومیت زدایی را شبکه آبرسانی، منبع ذخیره آب، تامین آب کشاورزی، راه روستایی، خانه عالم، پل و مراکز درمانی عنوان کرد.

شریعتی در ارتباط با قرارگاه پیشرفت و آبادانی خاطرنشان کرد: در این راستا سه دهستانِ پشتکوه ساری، شهدا بهشهر و سه هزار تنکابن تحت پوشش قرار گرفتند تا با مشارکت مردم و دستگاه های اجرایی زیرساخت های این دهستان ها از جمله بهداشت و درمان، اشتغال و راه به سرانجام برسد.

وی به فعالیت ۷۴۶ گروه جهادی در مازندران اشاره کرد و افزود: برنامه ریزی کردیم تا تعداد گروه های چهادی به یکهزار گروه برسد تا همه اقشار تحت پوشش قرار گیرند.

رئیس بسیج سازندگی مازندران خاطرنشان کرد: گروه های جهادی دیگر بصورت فصلی فعالیت نداشته و در تمام ایام سال اقدامات شان را اجرایی می کنند.

شریعتی از ساخت سه ورزشگاه توسط بسیج سازندگی در مازندران خبر داد و یادآور شد: ورزشگاه ۷ تیر بابل با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان ساخته شده و در ۲۵ بهمن ماه به بهره برداری می رسد.

وی در پاسخ به سوال قدس آنلاین در ارتباط با ساخت ورزشگاه جویبار گفت: سالن تخصصی ۵ هزار نفری کشتی جویبار از مصوبت سفر رئیس جمهور در سال ۹۵ به مازندران بوده که بعلت کمبود اعتبار متوقف است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی مازندران با اشاره به اینکه تاکنون ۵ میلیارد تومان برای این ورزشگاه هزینه شده درحالیکه تنها ۳ و نیم میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافت، ادامه داد: با پیگیری های صورت گرفته از سوی استانداری و اداره کل ورزش و جوانان مازندران، منابع اعتباری این پروژه بزودی تامین خواهد شد.

شریعتی اضافه کرد: اگر اعتبارات لازم تخصیص یابد، ظرف ۱۸ ماه این پروژه را تحویل می دهیم.

وی در پایان از اهدا ۵۰۰ سری جهیزیه به زوج های جوان تا پایان سال خبر داد.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.