قزوین_ در بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات به مناسبت دهه فجرآمده است: مراسم ویژه گرامیداشت سالروز ورود حضرت امام خمینی(ره)به میهن عزیز اسلامی درقزوین روزجمعه مورخ ۱۲ بهمن ماه برگزار خواهد شد.

مراسم بزرگداشت آغاز دهه فجر در قزوین برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین به مناسبت آغاز دهه فجر بیانیه ای به شرح زیر منتشر کرد: 

"من در میان شما باشم یا نباشم به همه شما وصیت می‌‏کنم، نگذارید این انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد." حضرت امام خمینی (ره)

در این بیانیه آمده است: دهه فجر سرآغاز طلوع خورشید انقلاب اسلامی در افق زیبا و پهناور ایران اسلامی است، روز درخشش عشق و ایمان و طلوع صبحی روشن همراه با رهایی و آزادگی، روزی که پرده‌های تاریک جهل و ستم شکافت و فجر آغاز گشت.

اکنون که چهل سال از آن حادثه تاریخی و جاودانه می‌گذرد مردم غیور و ولایتمدار ایران اسلامی، در شرایطی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را جشن می‌گیرند که تحولات منطقه‌ای و جهانی وارد مرحله تازه‌ای شده است و انقلاب اسلامی پویاتر از گذشته روند پیشرفت و توسعه‌ی خود را در همه ابعاد و عرصه‌های داخلی و خارجی سپری می‌کند.

این بیانیه در ادامه می‌افزاید: در برابر همه ناملایمات و فشارهای بین‌المللی، همانند کوهی استوار، باصلابت و بصیرتی مثال زدنی، تفکری روشن و اراده‌ای پولادین، به میثاق خود با آرمان‌های والای نظام اسلامی پایبند و استوارند و در پیروی از ولی امر زمان خود ایستاده‌اند.

از خداوند منان سپاسگذاریم که چهل سال نعمت افتخار و آرامش را به مردم مسلمان ما ارزانی داشت و ما را همچون ستاره ای درخشان در میان سایر ملت‌ها قرار داد.

این بیانیه اذعان می‌کند: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان قزوین ضمن پاسداشت یوم الله دوازدهم بهمن ماه «سالروز ورود حضرت امام خمینی(ره) به ایران سربلند و عزیز» در چهلمین بهمن جمهوری اسلامی و با گرامیداشت یاد و خاطرۀ احیاگر اسلام ناب محمدی حضرت امام خمینی(رضوان الله تعالی علیه) شهیدان والا مقام و تبریک وتهنیت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از همۀ فرزنداندیار شهیدان رجایی وبابایی دعوت می‌نماید تا با حضور خود در مراسم ویژه گرامیداشت سالروز ورود حضرت امام خمینی (ره) به میهن عزیز اسلامی، یاد آن عزیز سفر کرده و شهدای انقلاب اسلامی را پاس داشته و با حفظ هوشیاری و افزایش بصیرت خود بر استمرار این طریق جاوید تحت زعامت و رهبــری ولی امر مسلمین جـهان حضـرت آیت الله العظمی امام خامـنـه‌ای(مدظله العالی )تأکید نموده و با ابراز عشق و علاقه‌ی خود به ارزش‌های انقلاب و شهیدان و آرمان های والای امام، تجدید میثاق و پیمانی دوباره با امام عظیم الشان و رهبر انقلاب بببندند.

در پایان این بیانیه آمده است: مراسم ویژه گرامیداشت سالروز ورود حضرت امام خمینی(ره)به میهن عزیز اسلامی درقزوین روزجمعه مورخ ۱۲ بهمن ماه سال جاری ساعت ۹ صبح گلزار شهدای قزوین برگزار خواهد شد.
   
«شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان قزوین»

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.