خراسان شمالی- محمدعلی شجاعی گفت: هیچ دستگاهی بدون هم افزایی و همراهی دانشگاه نمی تواند در قبال خواسته های مردم پاسخگو باشد و تا وقتی که این به هم پیوستگی وجود نداشته باشد، اهداف توسعه محقق نخواهد شد.

دانشگاه با محوریت استانداری، ارتباط خود را با بدنه اجرایی مستحکم کند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، محمدعلی شجاعی استاندار خراسان شمالی در آیین آغازین هفتمین کنگره مشترک سیستم های فازی و هوشمند ایران در دانشگاه بجنورد،گفت: دانشگاه با محوریت استانداری ارتباط خود با بدنه اجرایی را مستحکم کند تا مسیر اجرایی پیش رو را هوشمندانه طی کنیم و منابع به شکل بهینه ای هزینه شود.

وی تصریح کرد: اگر قرار است نظام اجرایی ما مسیر درستی بپیماید و در برابر معضلات خارجی هم مقاوم باشد، دانش و تجربه کافی نیست و باید به سمت دانایی گام برداریم.

شجاعی مطرح کرد: بهتر است در چنین کنگره هایی حضور دانش آموزان و مدیران نظام اجرایی را هم شاهد باشیم تا به توانمندسازی جامعه در ابعاد مختلف کمک کند.

استاندار خراسان شمالی با ابراز امیدواری به این که ارتباط گمشده دانشگاه در استان با حوزه های اجرایی، کشاورزی، صنعت و.. ، به شکل معناداری شکل بگیرد، به تهیه پیش نویس سند توسعه استان نیز اشاره کرد و گفت: نظرات و انتقادهای دانشگاهیان درباره سند توسعه به عنوان چراغ راه ما در حرکت پرشتاب استان بر مبنای دانایی، حائز اهمیت است.

تجلیل از استادان و پژوهشگران برگزیده و رونمایی از مجله علمی ترویجی سیستم های فازی و کاربردهای آن، از دیگر برنامه های آیین آغازین این کنگره با حضور استاندار بود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.