البرز - مجید موسوی با بیان اینکه بهره برداری از ۴۷ پروژه عمرانی و تولیدی در حوزه جهاد کشاورزی از جمله برنامه ها در ایام الله دهه فجرسال جاری است، گفت: : با بهره برداری از این طرح ها زمینه اشتغال ۸۲۳ نفر به صورت مستقیم و ۹۱۶ نفر به صورت غیر مستقیم در سطح استان البرز فراهم خواهد شد.

بهره برداری از ۴۷ پروژه عمرانی و تولیدی در ایام دهه فجر

مجید موسوی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: سازمان جهاد کشاورزی به مناسبت چهلمین فجر انقلاب اسلامی برنامه های مختلفی از جمله بهره برداری از ۴۷ پروژه عمرانی و تولیدی، شرکت در برنامه تجدید میثاق با آرمانهای امام و انقلاب، دیدار با خانواده های معظم و معزز شهدا، شرکت در نمایشگاه توانمندیهای استان در بخش کشاورزی دارد.

وی افزود: ارائه عملکرد چهل ساله فعالیتها و پیشرفتهای این بخش در نمایشگاه، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی و چندین برنامه متنوع و متعدد  را در دستور کار قرار داده است.

 موسوی خاطرنشان کرد:جهت برگزاری هرچه با شکوه تر سالگرد چهلمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی این سازمان با تشکیل کمیته روستایی و عشایری و برنامه ریزی مناسب و تشکیل جلسات مختلف با اعضای کمیته ها سعی نموده تا امور آنچنان که در خور و شایسته چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی را برگزارکند.

وی با بیان اینکه بهره برداری از ۴۷ پروژه عمرانی و تولیدی در حوزه جهاد کشاورزی از جمله برنامه ها در ایام الله دهه فجرسال جاری است، گفت: این طرح ها با اعتباری بالغ بر ۵۸۰ میلیون و ۸۴۴ هزار ریال ایجاد شده که ۲۰۴میلیون ۵۰۶ هزار ریال آن از محل اعتبارات دولتی و ۳۷۶ میلیون و۳۳۸ هزار ریال از محل آورده های شخصی بوده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز  در ادامه گفت: با بهره برداری از این طرح ها زمینه اشتغال  ۸۲۳ نفر به صورت مستقیم و ۹۱۶  نفر به صورت غیر مستقیم در سطح استان البرز فراهم خواهد شد.

وی طرح ها را  شامل ۱۸طرح در شهرستان نظرآباد، ۱۴ طرح در شهرستان ساوجبلاغ، ۵ طرح در شهرستان اشتهارد، ۴ طرح در شهرستان فردیس، ۳ طرح در شهرستان کرج و ۳ طرح در شهرستان طالقان برشمرد وگفت: در زمینه آب و خاک با ۲۷ طرح، ۱۴ طرح زراعی، باغبانی و احداث گلخانه، ۳ طرح تولیدات دامی، ۳ پروژه صنایع تبدیلی و تکمیلی، ۱ طرح توسعه مکانیزاسیون در این ایام به بهره برداری می رسد.

موسوی در پایان گفت: در نمایشگاه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی سازمان جهاد کشاورزی با به نمایش گذاشتن عملکرد بخش کشاورزی استان در طی ۴ دهه گذشته حضوری پر رنگ خواهد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.