تولیت آستان قدس رضوی گفت: تلاش‌های مرزبانان در تامین امنیت و آرامش مرزنشینان ستودنی است.

تلاش‌های مرزبانان در تامین امنیت و آرامش مرزنشینان ستودنی است

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی ظهر امروز(جمعه) در دیدار با خانواده شهدای مرزبانی خراسان رضوی با تشکر از خدمات و اقدامات گسترده مرزبانی ضمن تاکید بر اهمیت تامین نظم، آرامش و امنیت مرزنشینان اظهار داشت: مرزبانان در مرزها همان جا با تهدید برخورد می‌کنند؛ این خبر بسیار خبر خوبی است، می‌تواند خطر در شهرهای مشهد، تهران، اصفهان و ... صورت بگیرد اما مرزبانان ما اجازه نمی‌دهند که این خطر به داخل کشور بیاید و در همان نقطه صفر مرزی با آنها قاطعانه برخورد می‌کنند.

تولیت آستان قدس رضوی تصریح کرد: خبر شهادت مرزبانان برای ما خبر بدی است اما از سوی دیگر این مهم، هوشیاری و آمادگی مرزبانان ما را نشان می‌دهد؛ مرزبانان ما جان خودشان را کف دستشان می‌گذارند تا خطری متوجه کشور نشود این همان روحیه اعتماد به نفس و ایمان به خدا است.

رئیسی در پایان خاطرنشان کرد: از صبر و شکیبایی خانواده کارکنان مرزبانی  تقدیر و تشکر می‌کنیم و دعا می‌کنیم روح همه شهدا بویژه شهدای مرزبانی با ائمه معصومین (ع) محشور گردد.

حجت‌الاسلام علیرضا رامیار رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی مرزبانی استان خراسان رضوی نیز اظهار داشت: در مرز ۸۳۵ کیلومتری خراسان رضوی قریب به ۲۴۳ شهید مرزبانی تقدیم نظام شده است.

رامیار خاطرنشان کرد : باید به جملات زیبای مقام معظم رهبری اشاره کنم که فرمودند شهدای مرزبانی مظلومند، کسانی که بی‌ادعا تلاش می‌کنند. مرزهای این کشور به ویژه مرز خراسان رضوی به برکت خون شهدا و فرماندهان خوبی که دارد مثل دیگر مرزها محکم و قوی هستند،لذا بدانید که فرزندان شما در مقابل دشمنان ایستاده اند.

در ادامه این دیدار سردار " جان نثار" فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی در سخنانی عنوان داشت: امنیت حال حاضر کشور و مرزهای استان از برکات خون شهدایی است که خانواده آنها در این جمع حضور دارند و چه آنهایی که حضور ندارند.در حال حاضر  فعالیت مردم به طور بسیار مناسب و عالی در مرزهای خراسان رضوی ساری و جاری است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.