اجتماع عظیم دختران انقلاب روز پنجشنبه در میدان امام حسین(ع) با حضور پرشور دختران و پسران انقلاب برگزار شد.

اجتماع عظیم دختران انقلاب در میدان امام حسین(ع)

به گزارش گروه فرهنگی قدس آنلاین،  اجتماع عظیم دختران انقلاب روز پنجشنبه در میدان امام حسین(ع) با حضور پرشور دختران و پسران انقلاب برگزار شد.

در این اجتماع عظیم که با جمعیتی بین ۱۸ تا ۲۰ هزار نفر از دختران و پسران انقلاب و با سخنرانی استاد پناهیان و مداحی حاج امیر عباسی برگزار شد، خواهر زاده مسیح علینژاد بار دیگر با قرائت بیانیه بر ایستادگی  خانواده‌اش پای آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب تاکید کرد.

همچنین در انتهای مراسم باحضور حجت الاسلام و المسلمین از خانواده معظم شهدا و نیز آمرین به معروفی که فیلم و تصویرشان در صفحات مجازی ضدانقلاب منتشر شده بود تقدیر شد.

حجت الاسلام پناهیان در این مراسم گفت:صرفنظر از صدمات بی حجابی و امثال آن که در ابعاد اجتماعی و سیاسی آن مطرح شده است، در مناسبت‌هایی ما مرگ بر آمریکا می‌گوییم و دشمن ستیزی می‌کنیم، اما بطور کلی در فرهنگ ما هنوز خلاء‌هایی در خصوص تبلیغ زیبایی‌های حجاب حتی در مساجد دیده می‌شود.

این استاد دانشگاه با اشاره به نظرسنجی‌های صورت گرفته از جوانان درباره حجاب خاطرنشان کرد: بیش از ۷۰ درصد جوانان در یک نظرسنجی گفتند نمی‌توانیم حجاب نداشته باشیم.

وی با اشاره به اظهارات یکی از نمایندگان مجلس اظهارکرد: متاسفانه از یک نماینده مجلسی شنیده‌ام که گفته است ما با  ۴۰ سال بدرفتاری با جهان موجب این مشکلات شده‌ایم.کسانی که در حد نمایندگان مجلس چنین حرفی را مطرح می‌کنند دیگر مشخص است که جامعه ممکن است چگونه بعدها فکر کنند.

حجت‌الاسلام پناهیان تصریح کرد: ما بالاترین ذخایر انرژی را در جهان داریم خب معلوم است با اینهمه ثروت دشمن داریم، این‌ها چه ارتباطی با ادعاهای آن نماینده مجلس دارد؟ دشمنان همان دشمنان آزادی و رفاه ما هستند، دشمنان حجاب و عفاف سرزمینمان هستند، به همین علت حجاب امروز فراتر از ابعاد معنوی و دینی و انسانی و خانوادگی به عنوان سنگری محکم مامن امنیت جامعه است.

وی ادامه داد: این مسئله ضرورت دارد که در مدارس مطرح شود که چرا صهونیست اصرار دارد که حجاب را به هر شکلی در ایران نشانه رود و از بین برود. حجاب امروز ما واقعا یک اعجاز الهی است، زیرا ما آن طور که باید تبلیغی از زیبایی‌های آن را ندیده‌ایم، بعضی‌ها با مسخره کردن حجاب رای جمع می‌کنند، زمانی کاریکاتوری از حجاب درست کردند تا بطن حجاب را در جامعه زیر سوال ببرند، هیچ اقدامی علیه حجاب به اندازه اقدامات برخی از سیاست مدارانمان در این باب نیست.

این استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: ما در حال مبارزه نرم با دشمنانمان هستیم و در آن تنهاییم، حجاب امروز و اعجاز امروز ایران از حجاب و چادرهای دختران بنی هاشم و از داخل کوچه‌های مدینه و خانه فاطمه (س) به اینجا رسیده است.

حجت‌الاسلام پناهیان در پایان با اشاره ایام فاطمیه خاطرنشان کرد: خداوندا این نهاد معنویت را به سر منزل توفیق با حجاب فاطمی برسان.

تقدیر از خانواده شهدا در مراسم اجتماع عظیم دختران انقلاب

اگرچه قرار بود این مراسم با حضور مرضیه هاشمی فعال رسانه‌ای که به تازگی از زندان آمریکایی‌ها آزاد شده، همراه باشد اما تنها خانواده او در این مراسم حضور یافتند و مجری اعلام کرد که این فعال رسانه‌ای به علت سختی‌هایی که در آمریکا متحمل شده است، نتوانسته در این مراسم حضور یابد.

در پایان این مراسم از آمنه ابراهیم پور افسر جنگ نرم، فاطمه آذری فرد فعال حوزه امر به معروف و خانواده شهدایی همچون مادر و خواهر شهید حججی، مادر و خواهر شهید حدادیان، همسر و دختر شهید صیاد شیرازی، همسر و خواهر شهید تهرانی مقدم، خواهر شهید پلارک، خواهر شهید هادی و مادر محمد طاها شهید پنج ساله حادثه تروریستی اهواز تقدیر به عمل آمد و البته این اجتماع به تقدیر از خواهرزاده مسیح علینژاد نیز پرداخت و  شرکت‌کنندگان این مراسم با سردادن نوای الله اکبر از او حمایت کردند.

پایان این مراسم نیز همراه با مداحی یکی از ذاکران اهل بیت به مناسبت فرارسیدن ایام فاطمیه همراه بود که شرکت‌کنندگان این مراسم هم با مداحی همراه شده و به سینه‎زنی  و عزاداری حضرت زهرا (س) پرداختند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.