مازندران- شهرام فرخزاد از مطالعات بهسازی و اصلاح بیش از ۴۰ نقطه پرحادثه راه های روستایی مازندران خبر داد.

۴۰ نقطه پرحادثه راه‌های روستایی مازندران بهسازی می‌شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری مازندران، شهرام فرخزاد مسول امور مهندسان مشاور اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای این استان اظهار کرد: مطالعه و طراحی قریب به ۴۰ طرح بهسازی در قالب احداث دوربرگردان، زیرگذر، ساماندهی تقاطع همسطح و همچنین اصلاح نقاط پرحادثه در محورهای راه روستایی اصلی و فرعی انجام شد که قریب به نیمی از آنها در شرف انعقاد قرارداد است.

وی اضافه کرد: امور مهندسان مشاور با تلاش مضاعف، ارائه خدمات فنی در قالب تهیه طرحهای بهسازی، کنترل فنی مطالعات و مدارک فنی دریافتی از مهندسین مشاور، کنترل صورت وضعیت های مربوط به حق الزحمه نظارت کارگاهی مهندسین مشاور را در دستور کار خود دارد.

مسول امور مهندسان مشاور اداره کل راهداری مازندان گفت: ۷ مورد قرارداد انجام مطالعات طراحی و خدمات نظارت کارگاهی با مهندسان مشاور ذیصلاح منعقد گردید و ۶ مورد نیز در شرف انعقاد قرارداد است.

فرخزاد افزود: در راستای بروزرسانی و ارتقای دانش فنی همکاران فعال در بخش نظارت، شامل همکاران شاغل در ستاد و ادارات و نمایندگی های تابعه اداره کل، ۶ دوره آموزشی برنامه ریزی گردید که تاکنون ۵ دوره برگزار و یک دوره تا پایان سال برگزار خواهد شد.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.