خراسان جنوبی- حجت الاسلام حدادیان گفت: دشمنان درصدد بودند که پس از مدت کوتاهی انقلاب اسلامی را در همان آغاز راه نابود کنند و اکنون این نهضت انقلاب اسلامی به دوره ۴۰ سالگی خود رسیده است.

چهل سالگی انقلاب اسلامی پرفروغ تر از گذشته در جهان می‌درخشد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بشرویه، "حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر حدادیان"   ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان بشرویه که با حضور منسجم مردم مومن و ولایتمدار این شهرستان در محل مصلای نماز مسجد جامع میدان برگزار شد با اشاره به آغاز چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد : معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی رحمت الله مصداق علمای هستند که به عنوان مرزبانان کشور و دین اسلام معرفی می شود.

 وی افزود : زمانی که برخی مزدوران و شیاطین در صدد ایجاد شبهه افکنی و دزدی هستند مرجعیت شیعه به پا خواسته و با کفر و ظلم مبارزه کردند.

حدادیان تصریح کرد :به فرموده آقا امام صادق علیه السلام هر کسی در مقام دفاع از ارزش‌های دینی برخیزد مقام و مرتبه بسیار بالا دارد که در برخی موارد از مقام شهدا که در راه الهی شمشیر زده اند برترند.

امام جمعه موقت بشرویه با اشاره به فسادهای گسترده در حکومت طاغوت هم خاطرنشان کرد :در راه مبارزه با حکومت ۵۰ ساله فاسد و ظالم پهلوی قدم های بزرگی برداشته شد و پرچم پرافتخار اسلام و جمهوری اسلامی هم اکنون در سراسر دنیا بر افراشته شده که پس از گذشت چهل سال از پیروزی این نهضت نام و یاد رهبر کبیر انقلاب اسلامی و همچنین ایران عزیزمان جاویدان است.

 وی افزود: ملت غیرتمند ایران اسلامی با بصیرت و آگاهی دریافتند که این نهضت یک نهضت الهی و اسلامی است که  از رهبری حکیمانه برخوردار است.

حدادیان در ادامه با اشاره به اینکه راز موفقیت انقلاب اسلامی مردمی بودن آن است افزود :راز موفقیت این انقلاب رهبری، مکتب و مردم بودند که هر سه عامل در پیروزی نهضت نقش‌آفرین هستند.

 وی تصریح کرد: ملت وفادار به نظام انقلاب اسلامی پس از سپری کردن مدت زمان کوتاهی که از پیروزی انقلاب اسلامی گذاشت درگیر جنگ ظالمانه و ناجوانمردانه توسط رژیم بعثی صدام شدند که تمام دنیای استکبار از وی حمایت کرد ولی چون اعتقاد به نظام اسلامی داشتند مدت ۸ سال مبارزه را با جان و دل پذیرفتند و حتی یک وجب از خاک وطن اسلامی خود را به دست بیگانگان ندادند.

 حدادیان افزود :در مقابل تمام فتنه و توطئه های دشمنان ایستادگی کرده ایم و امروز اولین روز از جشن چهل سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی می‌گذرد به کوری چشم دشمنان افتخارات بسیار بزرگی نصیب این مردم خواهد شد.

امام جمعه موقت بشرویه در ادامه خطبه های این هفته نماز جمعه با بررسی تاریخ دنیای استکبار خاطرنشان کرد: با نگاهی به تاریخ دنیای استکبار به این نتیجه می‌رسیم که در محافل و مجالس کشورهای سلطه‌گر اینگونه اعتراف کرده اند که همه دشمنان قسم خورده اسلام و قرآن هستند بنابراین تمام دشمنی آنان با اسلام است.

 وی تصریح کرد: در نهضت انقلاب اسلامی و پیروزی انقلاب تمام دنیای استکبار از بلوک شرق و غرب که منافع آنان در ایران اسلامی به خطر افتاد اقدام به هرگونه فتنه و توطئه گری کردند و در صدد بودند که پس از مدت کوتاهی انقلاب اسلامی را در همان آغاز راه نابود کنند ولی وحدت همه مردم و رهبری حضرت امام خمینی و در ادامه رهبری حضرت امام خامنه ای این نهضت را به دوره ۴۰ سالگی خود رساند.

 حدادیان با هشدار به دشمنان انقلاب اسلامی هم خاطرنشان کرد: دشمنان بدانند که هیچگونه تحرکی نخواهد توانست علیه این نظام ولایی انجام دهند و امروزه در آستانه چهل سالگی پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اقتدار و امنیت و آرامش در ایران اسلامی را قدر می دانید

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.