خراسان شمالی- نمایشگاه مردمی دستاوردهای چهل سالگی انقلاب با عنوان «سرو چهل ساله» شب گذشته با حضور حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم یعقوبی نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد در فرهنگسرای شهروند گشایش یافت.

خدمات انقلاب اسلامی برای نسل جوان بازگو شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم یعقوبی نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد شب گذشته در آیین گشایش نمایشگاه مردمی "سرو چهل ساله"، اظهار داشت: برگزاری این نمایشگاه می‌تواند بستری برای معرفی کارنامه سیاه پهلوی، دستاوردهای انقلاب اسلامی و آینده انقلاب اسلامی به عموم جامعه به ویژه قشر جوان جامعه باشد.

وی پس از انقلاب تلاش های زیادی برای خدمت به مردم انجام شده و وقتی دستاوردهای این چهار دهه را با قبل مقایسه می کنیم متوجه جهش شگرفی در زمینه رشد و توسعه می شویم.

یعقوبی با بیان اینکه این دستاوردها باید برای مردم تبیین شود، گفت: بازگویی خدمات انقلاب اسلامی برای نسل جوان اهمیت ویژه ای دارد.

وی با تاکید بر اینکه اتفاقات خوب این چهل سال باید دیده شود، افزود: امام(ره) بارها به دست اندرکاران کشور می‌گفتند هرکاری برای خدمت به مردم می‌کنید، برای مردم بازگو کنید.

نمایشگاه مردمی «سرو چهل ساله» تا ۲۲ بهمن در محل فرهنگسرای شهروند شهرداری بجنورد هر روز از ساعت ۸/۳۰ تا ۱۲ و در نوبت عصر ۱۲ تا ۱۴ برای علاقه مندان دایر است.

دستاوردهای چهل ساله انقلاب در تمامی بخش‌های عمرانی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی این نمایشگاه معرفی شده است.

/انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.