خراسان شمالی- محمود گریانلو گفت: توسعه زیرساختهای ارتباطی منطقه و رونق کسب و کار ارگانها و شرکتهای خراسان شمالی از اهداف برگزاری سمینار معرفی محصولات سازمانی مبتنی بر تلفن همراه در استان است.

لزوم بکارگیری سرویس‌های نوین مخابراتی و ارتباطی در سازمان‌ها

به گزارش  خبرنگار قدس آنلاین، محمود گریانلو، مدیر تجاری مخابرات منطقه خراسان شمالی در سمینار معرفی محصولات سازمانی مبتنی بر تلفن همراه در استان، با اشاره به رشد و توسعه روزافزون صنعت ارتباطات و فناوری اطلاعات به لزوم بکارگیری سرویسهای نوین مخابراتی و ارتباطی در نهادها و سازمانها تاکید کرد.

گریانلو، هدف مخابرات استان را از برپایی این همایش،  توسعه زیرساختهای ارتباطی  منطقه و رونق کسب و کار ارگانها و شرکتهای خراسان شمالی دانست و اظهار امیدواری کرد: با تعامل هرچه بیشتر ادارات دولتی و نهادهای خصوصی و دستگاههای اجرایی در جهت توسعه خدمات ارتباطی، ضمن گسترش کسب و کار نهادهای مختلف، شاهد رونق و شکوفایی اقتصادی منطقه باشیم.

در ادامه ی این مراسم، دکتر مهرآسا، مدیر فروش مشتریان کلیدی شرکت ارتباطات سیار با معرفی محصولات سازمانی مبتنی بر تلفن همراه،  به تشریح مزایای بهره مندی از این محصولات و کاربردهای متنوع آن در سازمان‌های مختلف پرداخت.

مهر آسا افزود: موبایل با محصولات جدید در واقع به عنوان ابزاری برای توسعه فناوری است و مسلما سازمانی که درون مجموعه به بلوغ فناوری رسیده باشد با استفاده از جدیدترین فناوری‌ها و با به کارگیری آنها به دنبال سهولت و افزایش سرعت و کیفیت امور اجرایی خود خواهد بود.

وی با اشاره به تجهیزات مناسب همراه اول در مخابرات خراسان شمالی و جایگاه ممتاز این استان در حوزه ارتباطات سیار،  اظهار داشت: سرمایه گذاری  در زمینه پوشش تلفن همراه  در مخابرات منطقه بسیار قابل توجه بوده و با تلاش و پیگیری مدیران مخابرات این استان در برپایی همایش‌هایی همچون سمینار یاد شده، در جهت آشنایی هر چه بیشتر دستگاههای مختلف اقدامات مثبتی در این زمینه صورت گرفته است که امیدواریم سازمانها ضمن آشنایی با این محصولات از خدمات متنوع آن بهره مند شوند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.