یزد – محمد رضا زارع گفت : در ایام الله دهه مبارک فجر تعداد ۱۳۸ پروژه مخابراتی با اعتباری بالغ بر ۲۶۶میلیارد ریال در این استان به بهره برداری می رسد.

افتتاح ۱۳۸ پروژه مخابراتی درایام الله دهه فجر در استان یزد

به گزارش قدس آنلاین به نقل ازروابط عمومی مخابرات منطقه یزد، محمدرضا زارع سرپرست مخابرات منطقه یزد ضمن تبریک چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران اظهارداشت: در ایام ا ... دهه فجر ۱۳۸ پروژه مخابراتی در زمینه های مختلف از جمله: تاسیس، توسعه، نصب در سطح استان راه اندازی و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی میزان سرمایه گذاری برای این پروژه ها را بالغ بر ۲۶۶ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: این طرح ها شامل ایجاد زیرساخت دایری تلفن ثابت از طریق نصب و راه اندازی سوئیچ و کافونوری، اجرای فیبرنوری برای سایت های BTS، تاسیس تکنولوژی تلفن همراه۲G، ۳Gو  ۴G در شهرهای استان، توسعه و جایگزینی ۲ سایت، بهره برداری از پروژه POTN در شهرهای استان، ارتقا تکنولوژی سایت هایGSM  روستایی یزد به شبکه تلفن همراه می باشد.

زارع خاطر نشان ساخت: ایجاد بستر سرویس تلفن ثابت و اینترنت پرسرعت از طریق تانوما(فیبرنوری) در شهرستانهای اشکذر، بافق، تفت، میبد و یزد در این ایام به بهره برداری می‌رسد.

وی تاسیس سوییچ دیتا در ۱۰ مرکز و افزایش ظرفیت پهنای باند تجهیزات دیتا در ۶ مرکز، توسعه ظرفیت اینترنت پرسرعت خانگی و احداث فروشگاه برند را از دیگر پروژه های مورد بهره برداری در دهه فجر دانست.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.