استفاده از پارکینگ‌های زیرگذر حرم مطهر تا زمان ایجاد جایگزین مناسب ادامه خواهد داشت.

استفاده از پارکینگ های حرم رضوی تا اطلاع ثانوی

به گزارش قدس آنلاین، معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی گفت: استفاده از پارکینگ‌های زیرگذر حرم امام رضا علیه السلام تا زمان ایجاد جایگزین مناسب ادامه می یابد.

سیدخلیل منبتی در جمع خبرنگاران افزود: آستان قدس رضوی همواره به رفاه حال زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی حضرت رضا (ع) توجه ویژه دارد و تسهیل امر زیارت را وظیفه اصلی خود می‌داند و به موضوع زیرگذر و پارکینگ های حرم مطهر نیز از همین منظر می‌نگرد.

وی گفت: همواره یکی از دغدغه‌های زائران مشکل پارک خودرو در اطراف حرم مطهر بوده که از سال‌ها پیش زیرگذر حرم مطهر به عنوان پارکینگ مورد استفاده قرار می‌گرفته است.

معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی افزود: این رویه تا زمانی که مدیریت شهری مشهد پارکینگ‌های مناسبی جهت رفاه حال زائران در نزدیکی حرم مطهر جایگزین نکند، ادامه خواهد داشت و زائران بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) می‌توانند از پارکینگ‌های زیرگذر حرم مطهر استفاده کنند.

منبتی گفت: آستان قدس رضوی سال‌هاست آمادگی خود را برای همکاری با شورای ترافیک، استانداری خراسان رضوی و شهرداری مشهد در جهت حل معضلات ترافیکی اطراف حرم مطهر اعلام داشته است.

 وی افزود: طبیعی است آستان قدس رضوی  در این خصوص از تصمیماتی که منجر به رفاه حال بیشتر زائران و مجاوران حرم رضوی شود، استقبال و حمایت می کنند. ‌

منبع: صداو سیما

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.