البرز- اسماعیل سایه افکن گفت: رقابت های ووشوی دختران کشور با قهرمانی تیم استان البرز در مجموع ۲ بخش ساندا و تالو به اتمام رسید.

دختران البرزی قهرمان رقابت‌های ووشوی کشور شدند

اسماعیل سایه افکن رییس هیئت ووشوی استان البرز در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: رقابت های ووشوی قهرمانی دختران کشور از صبح چهارشنبه ۱۰ بهمن ماه در مجموعه ورزشی «کوثر» آبادان آغاز شد  و عصر روز گذشته (جمعه) با شناخت نفرات و تیم های برتر به کار خود پایان داد.

وی افزود: در این مسابقات، ۱۳۱ سانداکار و ۱۵۶ تالوکار از سراسر کشور حضور داشتند و برای رسیدن به اردوی تیم ملی جوانان به رقابت پرداختند.

سایه افکن بیان کرد: پیکارهای ساندا در رده سنی جوانان و مسابقات تالو در رده های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان برگزار شد و نفرات برتر این پیکارها، جواز حضور در اردوی تیم ملی ووشوی جوانان ایران را به دست آوردند.

ریس هیئت ووشوی استان البرز خاطرنشان کرد: در پایان این رقابت ها، تیم البرز با کسب ۸ مدال طلا و ۳ نقره بر سکوی نخست ایستاد  و اصفهان و خوزستان نیز در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

سایه افکن با بیان اینکه موفقیت دختران البرزی ماحصل یک کار زیربنایی چندین ساله در بخش بانوان بوده است، گفت: بهره گیری از مربیان ملی و برپایی اردوهای آماده سازی مستمر منجربه کسب این موفقیت کم نظیر برای البرز شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.