در دومین روز از شانزدهمین جشنواره فیلم فجر در مشهد، ۱۲ فیلم اکران خواهد شد.

معرفی فیلم‌های دومین روز جشنواره فیلم فجر مشهد
به گزارش قدس آنلاین در دومین روز از جشنواره فیلم فجر مشهد، ۱۲ فیلم به نام‌های «قصرشیرین»، «تیغ و ترمه»، «قسم»، «رد خون»، «مردی بدون سایه»، «ناگهان درخت»، «متری شش‌ونیم»، «سرخ‌پوست»، «زهرمار»، «درخونگاه»، «جان‌دار» و «طلا» در سینماهای اطلس، هویزه، سیمرغ، گلشن و ویلاژ توریست روی پرده می‌رود. در ادامه به معرفی این فیلم‌ها خواهیم پرداخت.
قصر شیرین
قصر شیرین، فیلمی به کارگردانی و تیهه‌کنندگی سیدرضا میرکریمی، محصول سال ۹۷ است. در این فیلم بازیگرانی چون حامد بهداد، ژیلا شاهی، اکبر آئین، آزاده نوبهار، محمد عسگری، بابک لطفی و زهیر یاری ایفای نقش می‌کنند.
داستان این فیلم در مورد مردی است به نام جلال، جلال مرادی ۴۲ ساله طی تصادفی خانواده‌ای را به قتل رسانده اما تصادف در دادگاه غیرعمد شناخته می‌شود. او پس از گذراندن دوران زندانی‌اش، همسر و فرزندانش را ترک کرده و به شهر دیگری می‌رود. پس از دو سال به شهرش بازمیگردد چرا که همسرش دچار مرگ مغزی شده ...
قصر شیرین روز شنبه، ۱۳ بهمن ماه، ساعت ۱۷.۳۰ در پردیس سینمایی هویزه اکران خواهد شد.
تیغ و ترمه
تیغ و ترمه، فیلمی به کارگردانی کیومرث پوراحمد و تهیه‌کنندگی علی قائم مقامی، محصول ۹۷ است. در این فیلم بازیگرانی چون دیبا زاهدی، کوروش سلیمانی، پژمان بازغی، لاله اسکندری و آویسا سجادی ایفای نقش می‌کنند.
«تیغ و ترمه» یک درام ملتهب اجتماعی زنانه است.
تیغ و ترمه، روز شنبه ۱۳ بهمن ماه، ساعت ۲۰ در پردیس سینمایی هویزه اکران خواهد شد.
قسم
قسم، فیلمی به کارگردانی محسن تنابنده و تهیه‌کنندگی الهام غفوری- جلیل شعبانی است. در این فیلم بازیگرانی چون مهناز افشار، سعید آقاخانی، حسن پورشیرازی و مهران احمدی  ایفای نقش می‌کنند.
در خلاصه این فیلم آمده، به جان نیاز، قصاص بخوای بچه رو می‌گیرم و طلاقت میدم، جان نیاز یک دونه دخترمونو قسم خوردم که بدونی این کارو می‌کنم.
قسم، روز شنبه ۱۳ بهمن ماه، ساعت ۲۲.۳۰ در پردیس سینمایی هویزه اکران خواهد شد.
 ماجرای نیمروز ۲- رد خون
رد خون، فیلمی به کارگردانی و نویسندگی محمدحسین مهدویان و تهیه‌کنندگی سیدمحمود رضوی، محصول سال ۹۷ است. در این فیلم بازیگرانی چون جواد عزتی، هادی حجازی‌فر، مهدی زمین‌پرداز، حسین مهری و بهنوش طباطبایی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.
این فیلم به حواشی یکی از مهم‌ترین رویدادهای تاریخ معاصر کشور پرداخته است.
رد خون، روز شنبه ۱۳ بهمن ماه، ساعت ۱۵ و ۲۰ در پردیس سینمایی اطلس اکران خواهد شد.
 مردی بدون سایه
مردی بدون سایه، فیلمی به کارگردانی و نویسندگی علیرضا رئیسیان و تهیه‌کنندگی نیکان خبازی است. در این فیلم بازیگرانی همچون لیلا حاتمی، علی مصفا، فرهاد اصلانی، امیر آقایی، گوهر خیراندیش، نادر فلاح و به‌آفریدغفاریان بازی کرده‌اند.
در خلاصه این فیلم آمده، ماهان کوشیار درگیر ساخت فیلمی درباره قتل‌های زنجیره ای است که زندگی خود را تحت تاثیر قرار می دهد ...
مردی بدون سایه، روز شنبه ۱۳ بهمن ماه، ساعت ۱۷.۳۰ در پردیس سینمایی اطلس اکران خواهد شد.
ناگهان درخت
ناگهان درخت، فیلمی به کارگردانی و نویسندگی صفی یزدانیان و تهیه‌کنندگی پیمان معادی، محصول سال ۹۷ است. در این فیلم بازیگرانی چون پیمان معادی، مهناز افشار، شقایق دهقان، مهراب قاسم‌خانی، سیامک صفری و پانته‌آ پناهی‌ها به ایفای نقش پرداخته‌اند.
این فیلم داستان مردی است به نام فرهاد که زندگی خود را از کودکی تا ۵۰ سالگی برای رولنکاو تعریف می‌کند.
ناگهان درخت، روز شنبه ۱۳ بهمن ماه، ساعت ۲۲.۳۰ در پردیس سینمایی اطلس و گلشن اکران خواهد شد.
متری شش‌ونیم
متری شش‌ونیم، فیلمی به کارگردانی و نویسندگی سعید روستایی و تهیه‌کنندگی سیدجمال ساداتیان، محصول سال ۹۷  است. در این فیلم بازیگرانی همچون پیمان معادی، نوید محمدزاده، پریناز ایزدیار و فرهاد اصلانی به ایفای نقش پرداخته‌اند.
در خلاصه این فیلم آمده در بزنگاه‌ روزهای سخت، اعتیاد و مواد مخدر هم گریبان زندگی مردم این شهر را رها نمی‌کند.
متری شش‌ونیم، روز شنبه ۱۳ بهمن ماه، ساعت ۱۷.۳۰ در پردیس سینمایی سیمرغ اکران خواهد شد.
سرخ پوست
سرخ پوست، فیلمی به کارگردانی و نویسندگی نیما جاویدی و تهیه‌کنندگی مجید مطلبی یکی، محصول سال ۹۷ است. در این فیلم بازیگرانی چون نوید محمدزاده، پری‌ناز ایزدیار، آتیلا پسیانی، ستاره پسیانی و حبیب رضایی با حضور مانی حقیقی  به ایفای نقش پرداخته‌اند.
در خلاصه داستان این اثر آمده است، سال ۱۳۷۴ یک زندان قدیمی در جنوب ایران به دلیل مجاورت با فرودگاه در حال توسعه شهر در حال تخیله است. سرگرد نعمت جاهد، رئیس زندان به همراه مامورانش در حال انتقال زندانیان به زندان جدید هستند که... ه.
سرخ پوست، روز شنبه ۱۳ بهمن ماه، ساعت ۲۰ در پردیس سینمایی سیمرغ و ساعت ۲۲.۳۰ در پردیس سینمایی ویلاژ توریست ۳ اکران خواهد شد.
زهر مار
زهرمار، فیلمی به کارگردانی سیدجواد رضویان و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی، محصول سال ۹۷   است. در این فیلم بازگرانی چون سیامک انصاری، شبنم مقدمی، شقایق فراهانی، علیرضا استادی، رضا رویگری، برزو ارجمند، حسین محب اهری، سیامک صفری به ایفای نقش پرداخته‌اند.
در خلاصه این فیلم آمده است، رضا دفتردار میانسال که به تازگی به تهران نقل مکان کرده است، رهی همکلاسی سال های دور خود را می‌بیند که هنوز کینه‌ای قدیمی از او دارد. در شرایطی که رضا تلاش می‌کند از او دلجویی کند، رهی دسیسه‌ای طراحی می‌کند و رضا را در گرفتاری بزرگی اسیر می‌کند.
زهرمار، روز شنبه ۱۳ بهمن ماه، ساعت ۱۷.۳۰ در پردیس سینمایی گلشن اکران خواهد شد.
درخونگاه
درخونگاه، فیلمی به کارگردانی سیاوش اسعدی و تهیه‌کنندگی منصور سهراب پور، محصول سال ۹۷  است. در این فیلم مهراوه شریفی‌نیا، امین حیایی، ژاله صامتی، نادر فلاح، محمود جعفری، منصور شهبازی، افشینسنگ‌چاپ، فاطمه مرتاضی و پانته‌آ پناهی‌ها وظیفه ایفای نقش را به عهده داشته‌اند.
ظهری می‌آید، تابسازد! اگر نبازد...
درخونگاه، روز شنبه ۱۳ بهمن ماه، ساعت ۲۰ در پردیس سینمایی گلشن و پردیس سینمایی ویلاژ توریست اکران خواهند شد.
جان‌دار
جان‌دار، فیلمی به کارگردانی حسین امیری دوماری و پدرام پورامیری و تهیه‌کنندگیکامران مجیدی است. بازیگرانی چون فاطمه معتمدآریا، جواد عزتی، باران کوثری، مسعود کرامتی، علی شادمان، گیتی قاسمی، محمدعلی محمدی و امیراحمد قزوینی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.
«به خدا اگه یه بار دیگه بگین شام چی‌ شد؟ غذا چیه؟ همین وسط خودم رو دار می‌زنم که غذا خوردن یادتون بره. بابا از گشنگی نمردین که!!»
جان‌دار، روز شنبه ۱۳ بهمن ماه، ساعت ۲۰ در پردیس سینمایی ویلاژ توریست اکران خواهد شد.
طلا
طلا، فیلمی به کارگردانی پرویز شهبازی و تهیه‌کنندگی رامبد جوان- محمد شایسته، محصول سال ۹۷ است. بازیگرانی چون نگار جواهریان، هومن سیدی، طناز طباطبایی، هدی زین‌العابدین و مهرداد صدیقیان وظیفه ایفای نقش‌ها را بر عهده داشته‌اند.
در خلاصه داستان این فیلم آمده، راهی برای پول‌دار شدن، خسته از نگاه تحقیرآمیز دور و بری‌ها، احساس تباهی از کارکردن برای دیگران؛ این‌ها دلایلی است که سه نفر را به هم وصل کرده تا یک کار و کاسبی راه بیاندازند.
طلا، روز شنبه ۱۳ بهمن ماه، ساعت ۲۲.۳۰ در پردیس سینمایی ویلاژ توریست اکران خواهند شد.
منبع:ایسنا
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.