قزوین- چهلمین گلبانگ انقلاب با اجرای سرود ۱۳۵۷ نفره دانش آموزان در قزوین نواخته شد.

چهلمین گلبانگ انقلاب در قزوین به صدا درآمد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، در دومین روز از دهه مبارک فجر، چهلمین گلبانگ انقلاب روز (شنبه) در ورزشگاه الغدیر قزوین نواخته شد.

این مراسم که با حضور آیت الله عبدالکریم عابدینی امام جمعه قزوین، عبدالمحمد زاهدی استاندار، نمایندگان مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی، خیرالله رحمانی مدیرکل آموزش و پرورش استان، فرهنگیان و دانش آموزان  برگزار شد.

در این مراسم چهلمین گلبانگ انقلاب با اجرای سرود ۱۳۵۷ نفره دانش آموزان در قزوین نواخته شد.

خیرالله رحمانی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در این مراسم، سربلندی و عزت ایران اسلامی را مدیون خون شهدا دانست و اظهار داشت: امروز هرچه داریم به برکت خون شهدا است.

وی افزود: امروز چهل سالگی انقلاب با عزت و اقتدار برگزار می شود و این در حالی است که دشمنان در توهم براندازی این انقلاب هستند.

رحمانی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی یادآور شد: امروز به برکت این انقلاب، نظام مردم سالاری دینی جایگزین نظام طاغوت و استکبار سالاری شده است و امروز جمهوری اسلامی ایران مقتدرانه در مسیر خود حرکت می کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین دانش آموزان را مایه افتخار و مباهات دانست و بیان کرد: در خلق حماسه انقلاب اسلامی نقش دانش آموزان نیز موثر بوده است و امروز جشن فرهنگی انقلاب با حضور  ۲۴۰هزار دانش‌آموز قزوینی و ۱۶ هزار فرهنگی برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: جوانان انقلاب اسلامی در تاریخ انقلاب همراه این انقلاب بوده و به ندای امام لبیک گفته اند و حماسه انقلاب توسط این جوانان شکل گرفت و به پیروزی رسید.

انتهای پیام/
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.