قزوین_ آیت الله عبدالکریم عابدینی گفت: داشتن فرزندانی که نسل چندم انقلاب هستند اما شور و احساس انقلابی در آنها موج می‌زند.

شور و احساس انقلابی در فرزندان نسل چندم انقلاب موج می‌زند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، آیت الله عبدالکریم عابدینی امام جمعه قزوین در آئین نواختن زنگ انقلاب که امروز (شنبه) در سالن الغدیر قزوین برگزار شد، اظهار داشت: برای ایام الله مبارک دهه فجر و داشتن فرزندانی که چندمین نسل انقلاب هستند هزاران بار تبریک می گوییم که در فکر و فرهنگ این نسل همان احساس انقلابی نسل انقلاب موج می زند و اجرای سرودهای انقلابی و بیان کلمه انقلابی لبیک یا حسینی که در سرودهای خود گنجانده بودید همانند پدران شما و نسل انقلاب ۵۷ را مطمعن می کند شما ادامه دهنده راه آنها هستید.

وی افزود: قبل از انقلاب اسلامی، آمریکایی ها قصد داشتند تا مردم کشور ایران را کوچک جلوه دهند و بزرگی و پیشرفت کشور ما برای آنها تلخ بود و امام راحل سعی می کرد در برابر رفتار بی ادبانه و استبدادگرانه آمریکایی ها ملت ایران را با شکوه و عظمت نشان دهد و با همدلی مردم این استکبار را در هم شکند.

آیت الله عابدینی اضافه کرد: علت بیان صحبت امام خمینی در خصوص آمریکا مبنی بر اینکه: ما آمریکا را زیر پا می‌گذاریم بخاطر این بود که خوی متکبرانه آنها نابود شود و امام خمینی بیان می کرد که ما انقلاب را به همه جهان صادر می‌کنیم برای این بود که به آمریکایی‌ها نشان دهیم ما روی شما حسابی باز نمی‌کنیم و ارزشی برای شما قائل نیستیم.

امام جمعه قزوین با اشاره به عظمت و برکت انقلاب اسلامی در منطقه و دنیا بیان کرد: ما امروز در سوریه ماندیم تا تصمیم بگیریم آمریکا و هم عهدی های آن را از سوریه و عراق بیرون کنیم و در این مسیر موفق بودیم و ما تصمیم گرفتیم مردم یمن بر آمریکا و عربستان پیروز شوند و این امر نیز محقق شد؛ به پشتوانه انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی، امروز مقاومت اسلامی در کشورهای اسلامی هر روز محکم‌تر از گذشته به پیروزی نزدیک می شود.

وی خاطرنشان کرد: امروز شاهد موفقیت های بسیاری در منطقه به برکت انقلاب اسلامی هستیم و باید به بهانه این همه موفقیت‌های بزرگ به خود تبریک بگوییم چرا که نسل چندم انقلاب ما هم همان شعار انقلاب ۵۷ را زمزمه می‌کند چراکه راه ما راه امام حسین (ع) است.

گفتنی است در این مراسم استاندار قزوی و جمعی از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.