خراسان جنوبی-در دومین روز از ایام بابرکت دهه فجر، زنگ انقلاب در مدارس شهرستان بشرویه و به صورت نمادین در مدرسه دخترانه حضرت مریم(س) این شهرستان با حضور مسولان نواخته شد.

زنگ انقلاب در مدارس بشرویه نواخته شد+تصاویر

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بشرویه، صبح امروز(شنبه) و در دومین روز از ایام بابرکت دهه فجر، زنگ انقلاب در مدارس شهرستان بشرویه و به صورت نمادین در مدرسه دخترانه حضرت مریم(س)  این شهر، با حضور مسولان نواخته شد.

"علیرضا  رضویان " مدیر اموزش و پرورش بشرویه در  حاشیه این مراسم با گرامیداشت ایام دهه فجر خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی یادآور رشادت های دلیر مردانی است که پای ارمان ها و اعتقادات خود ایستادند و امروز امنیت و آرامشی که داریم مرهون جانفانشانی های شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس است.

مدیر آموزش و پرورش بشرویه  با اشاره به تقارن ایام دهه فجر و دهه فاطمیه هم بیان کرد: باید تلاش شود تا در راستای معنویات در سطح جامعه بیش از گذشته تلاش کنیم.

رضویان انتقال دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل جوان را یک امر مهم برشمرد و گفت: باید جوانان امروز از دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی مطلع شوند و در عرصه تعلیم و تربیت با نسل  جدید باید به گونه ای برنامه ریزی و کار شود تا  دستاوردهای انقلاب را درک کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.