قزوین_ عبدالمحمد زاهدی گفت: استقلال کشور را مدیون خون شهدا و انقلاب اسلامی هستیم.

استقلال کشور را مدیون خون شهدا و انقلاب اسلامی هستیم

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، عبدالمحمدزاهدی استاندار قزوین امروز (شنبه) در آئین گلبانگ زنگ انقلاب در چهلمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سالن مجموعه ورزشی الغدیر قزوین اظهار داشت: در ۱۲ بهمن سال ۵۷ با آمدن امام خون تازه‌ای به رگ‌های ملت ایران جاری و در واقع آیه فجر در آن ۱۰ روز تفسیر شد. 

وی افزود: برای به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی ایران، دانش‌آموزان بسیاری در کوچه‌ها و خیابان‌های کشور تلاش کردند و در آن دوران به شهادت رسیدند و امروز نتیجه این تلاش ها بی نتیجه نمانده است و اثرات آن را شاهد هستیم.

استاندار قزوین بیان کرد: قبل از انقلاب اسلامی، تمام ملت تلاش کردند تا در برابر نظام طاغوتی وابسته و استکباری به پیروزی برسند و در راستای این تلاش ها، مردمی ترین و دینی ترین انقلاب با رهبری امام خمینی(ره) مردمی‌ترین و دینی‌ترین انقلاب شکل گرفت.

زاهدی عنوان کرد: انقلاب اسلامی و خون شهدا امروز برکات بسیاری را برای نظام به همراه داشته است و امروز به برکت این شهدا مستقل هستیم و باوجود توطئه های دشمن، کشور خود را با وجود دانش آموزان و جوانان پرتلاش می‌سازیم و این دانش آموزان آینده بهتری را برای کشور می سازند.

گفتنی است در این مراسم جمعی از مسئولان استانی از جمله آیت الله عابدینی امام جمعه قزوین، مدیرکل آموزش و پرورش استان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.

انتهای پیام/
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.