رسانه های کلمبیا در ادامه پوشش اخبار نیمکت رهبری تیم ملی این کشور از انتخاب دستیاران سرمربی پرتغالی برای ورود به بوگوتا خبر دادند.

معرفی دستیاران کارلوس در تیم ملی کلمبیا

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، در شرایطی که رئیس فدراسیون فوتبال کلمبیا روز پنجم فوریه را برای ورود کارلوس کی روش به بوگاتا و مذاکره نهایی برای امضای قرارداد ۳.۵ ساله برای هدایت تیم ملی کلمبیا اعلام کرده است، امروز رسانه های این کشور از همراهی سه مربی دیگر در این سفر به عنوان کادر جدید تیم ملی کلمبیا خبر دادند.


بنا به اعلام rcnradio کارلوس کی روش روی نیمکت تیم ملی کلمبیا از سه دستیار سال های گذشته خود در تیم ملی ایران به عنوان همراه بهره خواهد برد که این سه نفر شامل اوسیانو کروز، میک مک درموت و انجینو جیاچینو فیزیوتراپ خواهند بود. به نوشته این سایت کروز دستیار اول خواهد بود، میک درموت بدنساز و جیاچینو در بخش پزشکی به مربی پرتغالی کمک خواهد کرد.


بنا به اعلام rcnradio رئیس فدراسیون فوتبال کلمبیا در توافقاتی که با کی روش داشت در حالی با حضور این مربی در کنار او موافقت کرد که قرار شد دو مربی داخلی از کلمبیا نیز در کادر فنی تیم ملی حضور داشته باشند که یکی از آنها آرتورو ریس مربی تیم زیر ۲۰ ساله های کلمبیا خواهد بود تا مربی پرتغالی بر عملکرد تیم های پایه بر اساس استراتژی های خود برای تیم بزرگسالان نظارت داشته باشد.

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.