مدیر مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد خراسان رضوی گفت: ۱۱۳۸ مسکن روستایی در ده ماهه سال جاری توسط کمیته امداد خراسان رضوی ساخته شده است.

ساخت ۱۱۳۸ مسکن روستایی توسط کمیته امداد خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین ، محمدرحیم صحراپیما صبح شنبه در جمع خبرنگاران در محل کمیته امداد خراسان رضوی اظهار کرد: اجرای ۲۰۶۸ مورد تعمیرات، ساخت ۱۱۳۸ مسکن روستایی، ساخت ۱۳۱ مسکن شهری، خرید ۳۲۱ باب مسکن شهری، تکمیل ۶۷ واحد نیمه تمام روستایی، تکمیل ۳۵ باب مسکن نیمه تمام شهری و بهسازی ۱۶۴ مورد سرویس بهداشتی در ۱۰ ماه امسال انجام شده است.

وی افزود:با مشارکت نیکوکاران در ۱۰ ماهه امسال در مجموع سه هزار و ۹۲۴ پروژه عمرانی برای مددجویان تحت حمایت اجرا و مورد بهره برداری قرار گرفت که این پروژه ها شامل ساخت و خرید مسکن شهری، ساخت و مقاوم سازی مسکن روستایی، انجام تعمیرات، تکمیل واحدهای نیمه تمام شهری و روستایی و بهسازی سرویس های بهداشتی بود.

مدیر مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد خراسان رضوی ادامه داد:برنامه ریزی ها برای اجرای سه هزار و ۳۶۱ پروژه عمرانی در ۱۰ ماهه بود ولی خوشبختانه با مشارکت نیکوکاران و دستگاه های دخیل در این امر رقم پروژه های اجرا شده فراتر رفت و به سه هزار و ۹۲۴ مورد رسید.

وی گفت: برای اجرای این پروژه های عمرانی بیش از ۴۸ میلیارد و ۴۲۴ میلیون تومان اعتبار از محل مشارکت های نیکوکاران، منابع داخلی کمیته امداد ، بانک ها و آورده مددجویان هزینه شده است و در ۱۰ ماهه امسال هزار و ۱۳۸ واحد مسکونی به مددجویان تحویل و دو هزار و ۸۸۰ مورد دیگر در حال ساخت است.

صحراپیما تصریح کرد: هر خانواده مددجو فقط یک بار می تواند از خدمت ساخت و یا خرید مسکن و تعمیرات بهره مند شود و کمیته امداد در مقابل سهم مددجو در اجرای پروژه های عمرانی، برای ساخت مسکن شهری تا سقف ۲۵ میلیون تومان، مسکن روستایی تا سقف ۱۵ میلیون تومان و برای تعمیرات تا سقف دو میلیون تومان اعتبار را به صورت بلاعوض به مددجویان اعطا می کند.

منبع : مهر

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.