فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: روزانه ۱۰ هزار تماس با مرکز فوریت‌های پلیس در خراسان‌رضوی برقرار شده که ۵۰۰۰ مورد آن به عملیات منجر می‌شود.

روزانه ۵۰۰۰ عملیات انتظامی در خراسان رضوی انجام می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، سردار محمدکاظم تقوی اظهار داشت: اخلاق‌مداری و قانون‌محوری، دو رکن اساسی کار پلیس است و مقام معظم رهبری نیز تاکید بر این دارند که باید روند رشد ناجا رو به جلو باشد و عنوان افتخارآمیز مجاهدان فی سبیل‌الله، رسالت پلیس را سنگین‌تر می‌کند.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی بیان کرد: باید ببینیم نگاه مردم به ما چیست؟ آیا می‌توانیم پاسخگوی نیازها و توقعات آنها باشیم و یا خیر؟ روسای کلانتری‌ها باید گوش شنوای خواسته‌های مردم باشند و موظف هستند خواسته‌ها و انتظارات مردم را برآورده کنند.

سردار تقوی گفت: روزانه ۱۰ هزار تماس با فوریت‌های پلیس ۱۱۰ در خراسان رضوی برقرار می‌شود که ۵ هزار تماس منجر به عملیات انتظامی می‌شود و پلیس خراسان رضوی با افتخار به اینکه خادم حریم بارگاه منور رضوی است تلاش می‌کند تا به وظایف و مسئولیت‌های خود جامعه عمل بپوشاند.

وی خاطرنشان کرد: کارگاه استانداردسازی و تعالی رفتار کارکنان به مدت سه روز با حضور کارکنان کلانتری‌های مشهد و با حضور اساتید مجرب برگزار می‌شود و امیدواریم نتایج قابل قبول و مثبتی از آن حاصل شود.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.