قزوین_ سرلشکر محمدعلی جعفری گفت: رمز پیروزی و بقای انقلاب طی چهل سال گذشته، جذب دل‌های جوانان مومن و انقلابی است.

جذب دل‌های جوانان مومن و انقلابی رمز پیروزی و بقای انقلاب است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین،  سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده سپاه پاسداران کل کشور عصر امروز (شنبه) در مراسم افتتاح عملیات اجرایی ۴۰هزار پروژه زودبازده سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانس در سالن شهید حسن پور سپاه قزوین برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد تمام شهدای دفاع مقدس و انقلاب اظهار داشت: به روح بلند امام بنیانگذار انقلاب درود و صلوات می‌فرستیم.

وی افزود: ملت های دیگر منطقه در طول چهل سال گذشته شاهد پیروزی ها و فتوحات بزرگی به برکت انقلابی هستند؛ پیروزی های انقلاب بسیار گسترده بوده و این انقلاب در عرصه های مختلف از جمله کاهش فاصله طبقاتی بین فقیر و غنی و برقراری عدالت اجتماعی و رشد پرشتاب بانک جهانی رشد و توسعه در ۴۰ سال گذشته رشد داشته است.

فرمانده کل سپاه پاسداران رمز پیروزی و بقای انقلاب طی چهل سال گذشته را جذب دل‌های جوانان مومن و انقلابی عنوان کرد و گفت: این پیروزی ها یکی دیگر از فتوحات انقلاب اسلامی است که امام راحل و رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید داشتند؛ در پیروزی انقلاب اسلامی نقش جوانان موثر بود و این جوانان خط شکن بودند و در عملیات کردستان بعد از انقلاب و امروز نیز شاهد نقش آفرینی این جوانان هستیم.

این مقام مسئول عنوان کرد: جوانان در تمام عرصه های نظام مشارکت داشتند و بیش از ۹۰درصد نیروهای حاضر در جبهه را جوانان انقلابی تشکیل می داد؛ در عرصه جنگ و بعد از آن نیز امروز شاهد حضور جوانان انقلابی هستیم؛ در مشکلات امنیتی و در حوادث سال ۸۸ نیز نقش اصلی بر عهده این قشر از مردم و نیروهای جوان بود و این جوانان در عرصه سازندگی و خدمت به مردم نیز حضور داشتند.
 

وی اضافه کرد: امروز دشمن علاوه بر تهدیدات نظامی، امنیتی و فرهنگی جنگ اقتصادی را علیه نظام شروع کرده است و بیش از  ۲۰ سال است که رهبری بر حضور جوانان در عرصه جهادی تاکید دارند و امروز همین جوانان با حضور و فعالیت در گروه های مختلف جهادی کارنامه درخشانی را در عرصه های مختلف امنیتی و جهادی از خود برجای گذاشتند؛ یکی از فتح الفتوحات انقلاب، تربیت نیروی جوان انقلابی  به عنوان رمز بقای انقلاب است. 

فرمانده کل سپاه پاسداران یادآور شد: آنچه که بیش از گذشته باید درنظربگیریم، تلاش برای محرومیت زدایی همراه احیای حقانیت نظام و بیان این حرکت بزرگ در انقلاب اسلامی است؛ کاهش ۳۶درصدی میزان فقر از افتخارات انقلاب اسلامی از قبل از انقلاب تا سال ۹۴ بوده است.

سرلشگر جعفری عنوان کرد: جمهوری اسلامی انقلابی نادر و منحصر به فرد در جهان است زیرا در راس آن ولایت فقیه بر اساس مبانی اسلام قرار دارد؛ مردم در این مسیر با اعتقاد و ایمانی راسخ حرکت می کنند.

وی اضافه کرد: زمانی که دشمنان در فتنه ۸۸ دشمن به از بین بردن این نظام دلبسته بودند، بسیاری از طرفداران نظام این اخبار را پیگیری می کردند و نسبت به وضعیت آن زمان اشک می ریختند و نگرانی خود را از این فتنه ابراز می کردند و با عنایت الهی و با بصیرت مردم توطئه های دشمن به نتیجه نرسید و بعد آن شاهد توسعه این انقلاب بودیم به گونه ای که امروز این ندای حق به قلب اروپا هم رسیده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.