قزوین_ همزمان با سراسر کشور در اجرای ۴۰ هزار طرح سازندگی در کشور با رمز یا فاطمه زهرا(س) ۱۲۰۰ طرح کوچک و زودبازده توسط بسیج سازندگی در استان قزوین کلید خورد.

اجرای۱۲۰۰ طرح بسیج سازندگی در استان قزوین کلیدخورد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در طرح سراسری، اجرای ۴۰ هزار طرح کوچک و بازده بسیج سازندگی در سراسر کشور از جمله استان قزوین به صورت ویدئو کنفرانس آغاز شد.

این طرحها که امروز شنبه با حضور سردار جعفری فرمانده سپاه پاسداران با رمز یا زهرا(س) و با حضور جمعی از مسئولان استانی در سالن شهیدحسن پور سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین کلید خورد، اهدافی از جمله محرومیت زدایی از مناطق کم برخوردار، ایجاد اشتغال پایدار و کارآمد نشان دادن نظام در عمران و سازندگی برای ناامید کردن دشمنان در تبلیغات سوء علیه نظام در این طرح ها دنبال می شود.

در راستای اجرای این طرح، آغاز عملیات اجرایی ۱۲۰۰ پروژه عمرانی و زیربنایی کوچک و زودبازده در استان قزوین درنظرگرفته شد که این عملیات با حضور جمعی از مسئولان استانی امروز در سالن شهید حسن پور سپاه قزوین کلید خورد.

به گفته فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین، تلاش می شود این طرح ها در ۲۸ موضوع اقتصاد خرد، فعالیت های عمرانی، امور کشاورزی، زیربنایی، توسعه و عمران روستایی با همکاری استانداری،دستگاههای اجرایی ازجمله جهادکشاورزی، آب منطقه ای، آب و فاضلاب شهری وروستایی، شرکت توزیع نیروی برق، بنیاد مسکن، بهزیستی، کمیته امداد، بنیاد شهید، دفتر امور روستایی استانداری، و سایر نهادهادر یک دوره ۶ ماهه انجام شود و تا نیمه سال آینده به اتمام برسد.

گفتنی است در این مراسم آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، عبدالمحمد زاهدی استاندار، سردار شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر استان(عج)، علی فرخزاد معاون عمرانی و جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی حضور داشتند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.