قزوین_ عبدالمحمدزاهدی گفت: در شرایطی که تمام بدخواهان نظام در طول چهل سال گذشته تلاش کردند تا نظام را ناکارآمد القا کنند و ما با همراهی و همدلی آنها را ناامید خواهیم کرد.

همراهی و همدلی مردم و مسئولان دشمنان را ناامید می‌کند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین عصر امروز(شنبه) در آئین آغاز عملیات اجرایی ۴۰هزار طرح عمرانی زودبازده در کشور که ۱۰۰۰ طرح آن در قزوین است، در سالن شهید حسن پور سپاه استان قزوین اظهار داشت: یکهزار و ۲۴۷ پروژه سهم استان قزوین است و قرار است در ۶ ماه ابتدایی سال جدید به بهره برداری برسد.

وی افزود: این اقدامات جهادی پیام هایی را در سطح ملی و بین المللی به همراه دارد و با همکاری و همدلی به دوستان انقلاب اعلام می‌کنیم برای پاسداری از انقلاب و خدمت به مردم ید واحده هستیم و به دشمنان اعلام می کنیم که ما همچنان ایستاده ایم و در این ایستادگی در کنار هم هستیم و در برابر هر توطئه ای ایستادگی خواهیم کرد.

زاهدی با اشاره به اینکه ملت ایران طی چهل سال گذشته با تقدیم جوانان خود، پایداری و ایستادگی خود را برای حفظ انقلاب نشان داده است، یادآور شد: در طول تاریخ این را ثابت کردیم که هرجا ملت ایران اراده کند و در کنار این اراده مدیران با مردم همراه شدند فعالیت های بزرگی در این همراهی انجام شد و انقلاب اسلامی حاصل این همراهی و همدلی مردم و مسئولان بود.


استاندار قزوین یادآور شد: در شرایطی که تمام بدخواهان نظام در طول چهل سال گذشته تلاش کردند تا نظام را ناکارآمد القا کنند و ما با همراهی و همدلی آنها را ناامیدخواهیم کرد.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ در ادامه این نشست عنوان کرد: امروز یک رویایی جدی و همیشگی بین نظام کفر و الحاد با نظام انقلاب اسلامی وجود دارد که نکات مختلفی از جمله هدفگذاری های مختلفی از جمله موضوع اقتصاد و معیشت مردم در آن درنظرگرفته شده است.

داودمحمدی بیان کرد: ترویج ناامیدی و نشان دادن ناکارآمدی و ایجاد نارضایتی دربین مردم و به ویژه اقشار ضعیف جامعه از اهداف دشمن است و فعالیت های سپاه در ایجاد اشتغال، تحرک اقتصادی امیدآفرینی و کارآمد جلوه دادن نظام است و دشمنان را ناامید می کند.

وی با بیان اینکه انجام ۴۰هزار پروژه در کل کشور با هدف مقابله با سیاه نمایی دشمن صورت می‌گیرد، اضافه کرد: سرعت در اجرا، همکاری مردم و خیران از شاخص های این پروژه ها است که می تواند رضایتمندی مردم و جامعه را به همراه داشته باشد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.