خراسان جنوبی - حجت الاسلام رضا بهشتی فر گفت: امروز جوانان در ردیف اول دفاع از دستاوردهای انقلاب هستند.

جوانان در صدر جانفشانی؛ از عاشورایی حسینی تا انقلاب اسلامی

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بشرویه، شامگاه  روز گذشته ( شنبه )به مناسب ایام بابرکت دهه فجر، همایش جوانان انقلابی با محوریت حوزه مالک اشتر " پایگاه حضرت ولیعصر" در محل مسجد الرسول (ص) و با حضور فرماندار ، فرمانده سپاه بشرویه و جمعی از مسئولان و جوانان انقلابی شهرستان بشرویه برگزار شد.

"حجت الاسلام رضا بهشتی فر" رئیس اداره تبلیغات اسلامی بشرویه در این مراسم با اشاره به اینکه تبلیغ دین الهی راه پیامبران و امامان معصوم است، بیان کرد:  کسانی که برای دین خداوند تبلیغ کرده اند در این راه سختی های زیادی تحمل کرده و به شهادت رسیده اند، رهروان واقعی راه پیامبران هستند.

وی افزود: مسیر هدایت دین خدا و سیر تاریخی آن، نشان می‌دهد که مدافعان دین خدا کسانی هستند که توفیق  الهی نصیبشان شده و غالبا قشر جوان هستند، همچنان که در عاشورای حسینی جوانان یاری کننده امام حسین (ع) بودند.

 بهشتی فر با اشاره به اینکه در اوج گیری انقلاب اسلامی نیز جوانان پیشتاز بودند، بیان کرد: در قیام رهبر کبیر انقلاب اسلامی باز هم جوانان به مدد امام راحل آمدند و در دوران سخت مبارزات انقلاب و بعد از آن از دوران دفاع مقدس گرفته تا فتنه های مختلف جوانان وارد میدان شدند و در دفاع از انقلاب اسلامی به پا خاستند و امروز نیز جوانان در ردیف اول دفاع از دستاوردهای انقلاب هستند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بشرویه افزود: جوانان امروز با الگو گرفتن از شهدای عاشورای حسینی و دفاع مقدس پای انقلاب و ولایت ایستاده اند.

وی با اشاره به شاخصه های شهدای انقلاب و دفاع مقدس هم گفت: شهدای انقلاب اسلامی شخصیت های بزرگی بودند که توفیق شهادت نصیبشان شده است و مرور بر وصیت نامه آنان باعث افزایش روحیه شهادت طلبی می‌شود.

بهشتی فر  در ادامه به دستاوردهای شهدای دانشمند هم اشاره کرد و افزود: شهدای بزرگی داریم که دانشمند بوده اند همچون شهدای هسته ای ما که ایران اسلامی را در رتبه های برتر هسته ای در کشور قرار دادند ولی متاسفانه در حق شهدای ما ظلم کردند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بشرویه  افزود: بارها رهبر انقلاب تذکر دادند که غرب  و آمریکا قابل اعتماد نیست ولی ساده لوح ها چندین سال وقت مملکت را با مذاکره با کدخدا پوشالی شد و بعد قضیه برجام ، همه مردم دیدند و مشاهده کردند که علی رغم اینکه گفتند همه تحریم ها برداشته می‌شود، متاسفانه اتفاقی نیفتد و دیدیم آمریکایی‌های بدعهد، باز هم بدعهدی خود را نشان داد  و فقط جای تاسف است که همان کسانی که می‌گفتند باید با کدخدا بیندیم بازهم سراغ اروپایی ها رفتند و همچنان کشور را ۹ ماه معطل کرده اند .

وی افزود: این تجربه بزرگ برای ملت شد که دیگر به دشمنان اینگونه اعتماد نکنند و ثمره خون شهدایی مثل احمدی روشن را پایمال نکنند.

بهشتی فر با اشاره به دیگر شهدای شاخص و جوان بیان کرد: شهید حججی نمونه جوانان انقلابی امروز است که جا ن خود را برای امنیت و اسلام داد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بشرویه در پایان با تاکید بر حضور تماشایی و دشمن شکن در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، خاطر نشان کرد: به فضل الهی و بصیرت مردم ، روز ۲۲ بهمن ماه ، روزی تماشایی برای جهان خواهد بود و با درصحنه بودن جوانان و نسل جدید چشم دشمن را کور خواهیم کرد.

گفتنی است برنامه هایی از جمله سخنرانی، پخش نماهنگ، مداحی،  قرائت بیانیه جوانان انقلابی در این همایش  اجرا شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.