البرز- عزیز اکبریان با بیان اینکه در شرایط فعلی کشور باید دعواهای سیاسی، باندی، جناحی و گروهی را کنار بگذاریم، ‌گفت: انتقادات نباید به‌گونه‌ای باشد که دشمنان فکر کنند دولت به جان مجلس و مجلس به جان مثلاً بانک‌ها افتاده است.

دعواهای سیاسی و جناحی را در شرایط فعلی کشور کنار بگذاریم

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، عزیز اکبریان نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی عصر شنبه در همایش تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان البرز، اظهار کرد: استان البرز در مرکز و در مجاورت پایتخت قرارگرفته است این در حالی است که دسترسی به مسیرهای مواصلاتی مهم کشور  باعث شده این استان مستعد سرمایه‌گذاری به‌ویژه در حوزه‌های دانش‌بنیان باشد.

وی با اشاره به اینکه دشمنی دشمنان با اعمال تحریم ها مشخص است، گفت: اما بیشتر مشکلات اقتصادی در کشور از خودتحریمی ما است چراکه برخی مواد اولیه واحدهای صنعتی در گمرک معطل مانده است.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: دولت باید به تولیدکنندگان توجه ویژه ای داشته باشدچراکه همین تولیدکنندگان باوجود مشکلات عدیده اقتصادی در کشور مانده و به صنعت کشور کمک می کنند.

اکبریان با اشاره به اینکه  نیازمند وحدت و همدلی در کشور هستیم، گفت: باید دعواهای سیاسی، باندی، جناحی و گروهی را کنار بگذاریم.

وی به برخی از تندروی‌ها سیاسی اشاره کرد و گفت: همه جناح‌های سیاسی باید تندروی‌های چپ و راست را کنار گذاشته و هم‌افزایی داشته باشند.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: وجود انتقادات نباید به‌گونه‌ای باشد که دشمنان فکر کنند دولت به جان مجلس و مجلس به جان مثلاً بانک‌ها افتاده است.

اکبریان با اشاره به اینکه با همه مشکلات اقتصادی و غیره در کشور هنوز امنیت داریم، افزود: دشمنان به دنبال برهم زدن امنیت سیاسی و اجتماعی ما هستند این در حالی است که این امنیت بزرگترین سرمایه ما است.

وی ادامه داد: دشمنان به اهداف خود نمی‌رسند مگر اینکه دودستگی و اختلاف ایجاد شود.

اکبریان به انتخابات اتاق بازرگانی اشاره کرد و گفت: اتاق‌های بازرگانی باید محور فعالیت تولیدکنندگان و صنعتگران باشند و باید برای داشتن اتاق بازرگانی قوی تلاش کنیم.

نماینده مردم کرج در خانه ملت  در پایان گفت: در انتخابات اتاق بازرگانی باید افرادی وارد شوند که درد حوزه صنعت را بدانند و از تولیدکنندگان و تجار باشند .

‌انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.