البرز- جهانگیر شاهمرادی با اشاره به اینکه ۵۰ واحد صنعتی برای انتخاب واحدهای نمونه صادرات در البرز از طریق ثبت نام سامانه اقدام کردند، گفت:در حال حاضر حدود ۱۸۰ تا ۲۰۰ واحد صنعتی صادر کننده در استان البرز فعالیت می کنند.

فعالیت ٢٠٠ واحد صنعتی صادرکننده در البرز

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، جهانگیر شاهمرادی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز عصر دیروز (شنبه) در  همایش تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان البرز که در باشگاه میلاد شهرداری کرج برگزار شد، با اشاره به اینکه هر ساله این برنامه در ایام دهه مبارکه فجر برگزار می شود، گفت: امسال از صادر کنندگان نمونه کشوری ۸ درصد از البرز هستندو این نشان می دهد که استان البرز واحدهای صنعتی با پتانسیل بالا در بخش صادرات دارد.

وی افزود:  ‌در این مراسم  از ۲۰ واحد صنعتی نمونه استانی در حضور وزیر صنعت و نمایندگان مجلس صورت گرفت.

 شاهمرادی با بیان اینکه انتخاب واحدهای نمونه کشوری معیارهای خاصی دارد، ‌گفت: بر ‌این اساس واحدها در سامانه ثبت نام کرده و اسناد مثبت صادرات خود را ارائه می دهند.

وی اضافه کرد: در نهایت طبق سامانه انتخاب ها توسط کارشناس های ما و بر اساس توجه به بالاترین سطح صادرات در هر بخش صورت می گیرد.

شاهمرادی با اشاره به اینکه بسیاری از صادرات ما از استان های دیگر انجام می شود، افزود: خیلی از واحدهای صنعتی نیز صادرات آنها از طریق بازرگان ها انجام می شود، ولی بالغ بر ۵۰ واحد صنعتی برای انتخاب واحدهای نمونه صادرات در البرز از طریق ثبت نام سامانه اقدام کردند که از میان آنها ۲۰ واحد برگزیده شدند.

وی در پایان گفت: در حال حاضر حدود ۱۸۰ تا ۲۰۰ واحد صنعتی صادر کننده در این استان داریم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.