امیرحسین دبیرزاده گفت: عدم اکران فیلم «متری شش و نیم» به دلیل این بود که تهران به فیلم ایراد گرفته است.

دلایل لغو اکران "متری شش و نیم" در مشهد

به گزارش قدس آنلاین، امیرحسین دبیرزاده مدیر پردیس سینمایی سیمرغ مشهد گفت: متاسفانه فیلم «متری شش و نیم» که یکی از آثار جشنواره فیلم فجر است و قرار بود در اولین اکران مشهد در سینما سیمرغ پخش شود اکران نشد.

وی تصریح کرد: نماینده‌ای که از تهران می‌آید و فیلم‌ها را بر روی سرور سینماها بارگذاری می‌کند به ما عنوان کرد که تهران به این فیلم ایراد گرفته است و دیروز در بعضی از سانس‌های تهران هم اکران نشده است.

دبیرزاده خاطرنشان کرد: وزارت ارشاد که بارها در مصاحبه‌ها بیان کرده این فیلم از نظر ما مشکلی ندارد و مورد تایید است، بنابراین نمی‌دانیم کدام مجموعه‌ یا نهاد و به چه دلیل به اثر ایراد گرفته است.

وی اظهار کرد: ممکن است چنانچه ایراد فیلم برطرف شود در روزهای آینده بتوانیم در سانس‌های ویژه این فیلم را برای مشتریانی که امشب تشریف آورده بودند اکران کنیم تا از شرمندگی افراد خارج شویم چرا که ما خودمان هم طرف مردم هستیم و کنار آن‌ها ایستاده‌ایم و به شدت از اتفاق امشب ناراحت هستیم.

دبیرزاده متذکر شد: دست‌اندرکاران جشنواره فجر بیان می‌کنند که این اتفاق عادی است اما به شخصه این حرف را قبول ندارم و چرا وقتی مشخص نیست دقیقا چه فیلم‌هایی قرار است اکران شود جدول زمان‌بندی را تا پایام رویداد-۱۸ بهمن‌ماه-می‌نویسیم.

وی افزود: اگر فقط فیلم‌هایی که به‌دستمان رسیده است و از اکران آن‌ها اطمینان داریم را اعلام کنیم، این برقراری نظم بسیار بهتر است و اعتبار بیشتری هم به جشنواره می‌دهد؛ نمی‌شود که بگوییم چون جشنواره است، حالا اگر فیلمی به پخش نرسید ایرادی ندارد و مسئله‌ای عادی است؛ هیچ چیز ارزش این را ندارد که ما حتی یک نفر از مردم را ناراحت کنیم.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.