طبق جدول اعلامی در سومین روز از شانزدهمین جشنواره فیلم فجر در مشهد، ۱۴ فیلم اکران خواهد شد.

معرفی فیلم‌های سومین روز جشنواره فیلم فجر مشهد

به گزارش قدس آنلاین، در سومین روز از جشنواره فیلم فجر مشهد، ۱۴ فیلم به نام‌های «قصر شیرین»، «مدیترانه»، «قسم»، «خون خدا»، «مردی بدون سایه»، «سرخ‌پوست»، «متری شش‌ونیم»، «غلام‌رضا تختی»، «زهرمار»، «روزهای نارنجی»، «جمشیدیه» و «حمال طلا»، «معکوس» و «ماجرای نیمروز۲- رد خون» در سینماهای اطلس، هویزه، سیمرغ، گلشن و ویلاژ توریست روی پرده می‌رود.

در ادامه به معرفی این فیلم‌ها خواهیم پرداخت

مدیترانه

مدیترانه، فیلمی به کارگردانی هادی حاجتمند و تهیه‌کنندگی رشید حاجتمند است. در این فیلم بازیگرانی چون مهراوه شریفی نیا، پوریا پورسرخ، بهرنگ علوی، علیرضا اسحاقی، قاسم زارع، محمد الهی، سعید توکلی و علیرضا رواندل به ایفای نقش پرداخته‌اند.

در خلاصه این فیلم آمده «یعنی میشه یه بارم که شده از دل یه فاجعه یه نفر زنده بیرون بیاد و آخر قصه رو تعریف کنه؟ … .»

مدیترانه، روز یک‌شنبه ۱۴ بهمن ماه ساعت ۱۵ در پردیس سینمایی هویزه اکران خواهد شد.

مردی بدون سایه

مردی بدون سایه، فیلمی به کارگردانی و نویسندگی علیرضا رئیسیان و تهیه‌کنندگی نیکان خبازی است. در این فیلم بازیگرانی همچون لیلا حاتمی، علی مصفا، فرهاد اصلانی، امیر آقایی، گوهر خیراندیش، نادر فلاح و به‌آفریدغفاریان بازی کرده‌اند.

در خلاصه این فیلم آمده، ماهان کوشیار درگیر ساخت فیلمی درباره قتل‌های زنجیره ای است که زندگی خود را تحت تاثیر قرار می دهد ...

مردی بدون سایه، روز یک‌شنبه ۱۴بهمن ماه، ساعت ۱۷.۳۰ در پردیس سینمایی هویزه اکران خواهد شد.  

سرخ پوست

سرخ پوست، فیلمی به کارگردانی و نویسندگی نیما جاویدی و تهیه‌کنندگی مجید مطلبی یکی، محصول سال ۹۷ است. در این فیلم بازیگرانی چون نوید محمدزاده، پری‌ناز ایزدیار، آتیلا پسیانی، ستاره پسیانی و حبیب رضایی با حضور مانی حقیقی  به ایفای نقش پرداخته‌اند.

در خلاصه داستان این اثر آمده است، سال ۱۳۷۴ یک زندان قدیمی در جنوب ایران به دلیل مجاورت با فرودگاه در حال توسعه شهر در حال تخیله است. سرگرد نعمت جاهد، رئیس زندان به همراه مامورانش در حال انتقال زندانیان به زندان جدید هستند که... ه.

سرخ پوست، روز یک‌شنبه ۱۴ بهمن ماه، ساعت ۲۰ در پردیس سینمایی هویزه، ساعت ۱۵ و  ۱۷.۳۰ در پردیس سینمایی اطلس اکران خواهد شد.  

خون خدا

خون خدا، فیلمی به کراگردانی مرتضی علی‌عباس‌میرزایی و تهیه‌کنندگی سیاوش حقیقی، محصول ۹۷ است. در این فیلم بازیگرانی همچون رضا اخلاقی راد، فرید سجادی حسینی، سعید داخ، علیرضا ثانی فر، خسرو احمدی، شیوا ابراهیمی، وحید نفر، امین میری، میثاق جمشیدی و حسین غایبی شباهنگ بازی کرده‌اند.

داستان این فیلم در مورد میثم که کارتون خواب است بوده، که بعد از سال‌ها خود درمانی‌اش را نسبت به اعتیاد آغاز کرده و درد فراوانی را متحمل می‌شود. او از درد و رنج خسته شده و از صاحب عزای محرم می‌خواهد تا به او کمک کند.

خون خدا، روز یک‌شنبه ۱۴ بهمن ماه، ساعت ۲۲.۳۰ در پردیس سینمایی هویزه اکران خواهد شد.

غلام‌رضا تختی

غلام‌رضا تختی، فیلمی به کارگردانی بهرام توکلی و تهیه‌کنندگی سعید ملکان، محصول سال ۹۷ است. در این فیلم بازیگرانی از جمله ماهور الوند، آتیلا پسیانی، بهنوش طباطبایی، فرهاد آییش، حمیدرضا آذرنگ، سیاوش طهمورث، بانیپال شومن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

داستان این فیلم گوشه‌ای از زندگی پهلوان غلام‌رضا تختی را به تصویر می‌کشد.

غلام‌رضا تختی، روز یک‌شنبه ۱۴ بهمن ماه، ساعت ۲۰ در پردیس سینمایی اطلس اکران خواهد شد.  

جمشیدیه

جمشیدیه، فیلمی به کارگردانی یلدا جبلی و تهیه‌کنندگی فردین خلعتبری- محمدصادق آذین، محصول سال ۹۷ است. در این فیلم بازیگرانی چون سارا بهرامی، حامد کمیلی، پانته‌آ پناهی‌ها، سعید چنگیزیان، ستاره پسیانی، ندا جبرائیلی، شادی کرم‌رودی، محمد ولی‌زادگان، بهرنگ تنکابنی، حمیرا نونهالی و ... با حضور کیومرث پوراحمد و بهرام عظیمی بازی کرده‌اند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است، ترانه و امیر در شب تولد امیر، درگیر حادثه‌ای شده و برای کشف حقایق نهفته در دل این حادثه، وارد مسیر پیچیده‌ای می‌شوند که هرچه در آن پیش می‌روند امکان بازگشت‌شان کمتر می‌شود.

جمشیدیه، روز یک‌شنبه ۱۴ بهمن ماه، ساعت ۲۲.۳۰ در پردیس سینمایی اطلس و گلشن اکران خواهد شد.  

زهر مار

زهرمار، فیلمی به کارگردانی سیدجواد رضویان و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی، محصول سال ۹۷   است. در این فیلم بازگرانی چون سیامک انصاری، شبنم مقدمی، شقایق فراهانی، علیرضا استادی، رضا رویگری، برزو ارجمند، حسین محب اهری، سیامک صفری به ایفای نقش پرداخته‌اند.

در خلاصه این فیلم آمده است، رضا دفتردار میانسال که به تازگی به تهران نقل مکان کرده است، رهی همکلاسی سال های دور خود را می‌بیند که هنوز کینه‌ای قدیمی از او دارد. در شرایطی که رضا تلاش می‌کند از او دلجویی کند، رهی دسیسه‌ای طراحی می‌کند و رضا را در گرفتاری بزرگی اسیر می‌کند.

زهرمار، روز یک‌شنبه ۱۴ بهمن ماه، ساعت ۱۷.۳۰ در پردیس سینمایی سیمرغ اکران خواهد شد.  

روزهای نارنجی

روزهای نارنجی، فیلمی به کارگردانی آرش لاهوتی و تهیه‌کننگی علیرضا قاسمخان است. در این فیلم بازیگرانی همچون هدیه تهرانی، علی مصفا، مهران احمدی، علیرضا استادی، ژیلا شاهی، رویا حسینی، صدف عسگری، لیلی فرهادپور و امین گلستانه بازی کرده‌اند.

داستان زندگی «آبان» زنی میان‌سال، که واسطه استخدام کارگران فصلی در شمال کشور است.

روزهای نارنجی، روز یک‌شنبه ۱۴ بهمن ماه، ساعت ۲۰ در پردیس سینمایی سیمرغ اکران خواهد شد.  

ماجرای نیمروز۲- رد خون

 رد خون، فیلمی به کارگردانی و نویسندگی محمدحسین مهدویان و تهیه‌کنندگی سیدمحمود رضوی، محصول سال ۹۷ است. در این فیلم بازیگرانی چون جواد عزتی، هادی حجازی‌فر، مهدی زمین‌پرداز، حسین مهری و بهنوش طباطبایی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این فیلم به حواشی یکی از مهم‌ترین رویدادهای تاریخ معاصر کشور پرداخته است.

رد خون، روز یک‌شنبه ۱۴ بهمن ماه، ساعت ۲۲.۳۰ در پردیس سینمایی سیمرغ اکران خواهد شد.  

متری شش‌ونیم

متری شش‌ونیم، فیلمی به کارگردانی و نویسندگی سعید روستایی و تهیه‌کنندگی سیدجمال ساداتیان، محصول سال ۹۷  است. در این فیلم بازیگرانی همچون پیمان معادی، نوید محمدزاده، پریناز ایزدیار و فرهاد اصلانی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

در خلاصه این فیلم آمده در بزنگاه‌ روزهای سخت، اعتیاد و مواد مخدر هم گریبان زندگی مردم این شهر را رها نمی‌کند.

متری شش‌ونیم، روز یک‌شنبه ۱۴ بهمن ماه، ساعت ۲۲.۳۰ در پردیس سینمایی سیمرغ اکران خواهد شد.  

حمال طلا

حمال طلا، فیلمی به کارگردانی تورج اصلانی و تهیه‌کنندگی منصور سهراب‌پور است. در این فیلم بازیگرانی همچون سعید آقاخانی، پیام احمدی نیا، لطف الله سیفی، ژاله صامتی، امید روحانی، امین آقا فرزانه، علیرضا مهران، حسن زاهدی، داود محمدآبادی، محمود شفیع خانی و رضا شفیع خانی بازی کرده‌اند.

داستان فیلم «حمال طلا» مضمونی اجتماعی دارد و درباره مردی به نام رضا است که شغلش رساندن طلا و جواهرات از کارگاه به مغازه است، یک روز در مسیر از او دزدی می‌شود و او باید غرامت بپردازد؛ او از دوستش لویی کمک می‌گیرد اما نوسانات بازار تهران اوضاع او را بدتر می‌کند.

حمال طلا، روز یک‌شنبه ۱۴ بهمن ما، ساعت ۲۰ در پردیس سینمایی گلشن و ویلاژتوریست اکران خواهد شد. 

معکوس

معکوس، فیلمی به کارگردانی پولاد کیمیایی و تهیه‌کنندگی مسعود کیمیایی است. بازیگرانی همچون بابک حمیدیان، لیلازارع، شهرام حقیقت‌دوست، اکبر زنجان‌پور، علیرضاکمالی‌نژاد، پروانه معصومی و سیاوش طهمورث در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم سینمایی «معکوس» در فضایی اکشن و پر تحرک به تصویر آورده شده و به قصه اعضای یک خانواده می‌پردازد که در فضایی بیرون از خانه با یکدیگر مواجه می‌شوند.

معکوس، روز یک‌شنبه ۱۴ بهمن ماه ساعت ۲۰ در پردیس سینمایی ویلاژتورسیت اکران خواهد شد.  

قسم

قسم، فیلمی به کارگردانی محسن تنابنده و تهیه‌کنندگی الهام غفوری- جلیل شعبانی است. در این فیلم بازیگرانی چون مهناز افشار، سعید آقاخانی، حسن پورشیرازی و مهران احمدی  ایفای نقش می‌کنند.

 در خلاصه این فیلم آمده، به جان نیاز، قصاص بخوای بچه رو می‌گیرم و طلاقت میدم، جان نیاز یک دونه دخترمونو قسم خوردم که بدونی این کارو می‌کنم.

 قسم، روز یک‌شنبه ۱۴بهمن ماه، ساعت ۲۲.۳۰ در پردیس سینمایی ویلاژتوریست اکران خواهد شد.  

قصر شیرین

قصر شیرین، فیلمی به کارگردانی و تیهه‌کنندگی سیدرضا میرکریمی، محصول سال ۹۷ است. در این فیلم بازیگرانی چون حامد بهداد، ژیلا شاهی، اکبر آئین، آزاده نوبهار، محمد عسگری، بابک لطفی و زهیر یاری ایفای نقش می‌کنند.

داستان این فیلم در مورد مردی است به نام جلال، جلال مرادی ۴۲ ساله طی تصادفی خانواده‌ای را به قتل رسانده اما تصادف در دادگاه غیرعمد شناخته می‌شود. او پس از گذراندن دوران زندانی‌اش، همسر و فرزندانش را ترک کرده و به شهر دیگری می‌رود. پس از دو سال به شهرش بازمیگردد چرا که همسرش دچار مرگ مغزی شده است.

قصر شیرین روز یک‌شنبه، ۱۴ بهمن ماه، ساعت ۲۲.۳۰ در پردیس سینمایی ویلاژتوریست اکران خواهد شد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.