مدیر عامل شرکت گاز استان خراسان رضوی گفت: تا پایان سال آینده ضریب نفوذ گازرسانی روستایی در استان به ۹۷ و نیم درصد می رسد.

ضریب نفوذ ۹۷.۵ درصدی گازرسانی روستایی در خراسان رضوی تا سال آینده

به گزارش قدس  آنلاین، حمید فانی مدیر عامل شرکت گاز استان خراسان رضوی در مراسم بهره برداری بیش از ۱۳۰۰ پروژه گاز رسانی استان در مسجد روستای نسر تربت حیدریه گفت: شرکت گاز خراسان رضوی با ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار مشترک رتبه نخست در تعداد مشترکان را دارد.

وی افزود: خراسان رضوی همچنین رتبه دوم ۳۰ هزار کیلومتر شبکه گاز در کشور را داراست و  سالانه ۱۱ و نیم میلیارد متر مکعب گاز در این استان مصرف می شود.

فانی تصریح کرد: هم اکنون حدود ۱۰۰ درصد جمعیت شهری خراسان رضوی گازدار شده و فقط شهر "بار" نیشابورباقی مانده که شرکت مهندس و توسعه گاز ایران در حال انجام این طرح است که ان شاءالله اوایل سال آینده تکمیل می شود.

مدیر عامل شرکت گاز استان خراسان رضوی گفت: در بخش روستایی نیز ۸۵ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار از نعمت گاز بهره مند هستند که حدود ۴۴۰ هزار خانوار را شامل می شود.

فانی افزود: عملیات گاز رسانی به ۵۵۰ روستای دیگر در حال انجام است که انتهای سال آینده پرونده گازرسانی آنها نیز تمام می شود و ضریب نفوذ گازرسانی روستایی به ۹۷ و نیم درصد می رسد.

وی با بیان اینکه در سال ۹۵ هر دو روز یک روستا در استان خراسان رضوی گازرسانی شد گفت: درسال ۹۶ نیز هر ۱۲ ساعت یک عملیات اجرایی شروع و یک طرح افتتاح می شد.

منبع: صدا و سیما

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.