سردار رحیمی گفت: دشمن از سوسول‌های سلطنت‌طلب و منافق‌های ۱۰ رو هم ناامید شده؛ چرا که متوجه جایگاه ناچیز آنها در جامعه شده است.

دشمن از سوسول‌های سلطنت‌طلب و منافق‌ها ناامید شده است

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، همایش فعالان ادارات دولتی و شورای معتمد پلیس در ستاد فرماندهی تهران بزرگ برگزرا شد. سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت با تبریک ایام الله دهه فجر سه رکن دین، ولایت و مردم را از پایه‌های انقلاب اسلامی برشمرد و اظهارداشت: در مسیری که دین و قرآن به ما یاد داده انسان در مقابل استکبار و گردن‌کشان و زورگویان سرفرود نمی‌آورد، نه ظلم می‌کند و نه زیر بار ظلم می‌رود و ظلم می‌پذیرد.

فرمانده انتظامی پایتخت تصریح کرد: اگر ما تمام سختی‌ها و فشارها را در طول ۴۰ سال تحمل کرده و با استکبار تابن دندان مسلح می‌جنگیم به خاطر آرمان و هدفمان است که دین ما به ما یاد داده است و فرمانده نیز که مسیر را برای ما تبیین کرده است؛  استکبار فقط سلاح جنگی ندارد بلکه سلاح تبلیغی، اجتماعی، اقتصادی و  حتی اجماع جهانی در اختیارش است. 

وی به شرایط و ویژگی‌های ولی فقیه پرداخت و در  مقایسه با رهبران آمریکا اظهار داشت: رهبران مختلف آمریکا که داعیه‌دار جهان هستند اوج‌شان این است که کازینو دارند یا رد تمام دنیا بارهای زنجیره‌ای دارند که بهترین و معروف‌ترین مشروب‌ها را ارائه می‌دهد یا برج‌ساز هستند. 

عالی‌ترین مقام انتظامی پایتخت به دشمن اشاره و تصریح کرد: دشمن هم از سوسول‌های سلطنت‌طلب و منافق‌های ۱۰ رو ناامید شده و می‌داند که سلطنت طلب‌ها و منافق‌ها در جامعه ما چقدر جایگاه ناچیزی دارند؛‌آنها از فضای مجازی نیز بهره می‌برند یک روز یک پسر را علم می‌کنند و یک روز یک دختر را و با خود می‌گویند باید از هر روزنه‌ای یک ذره هم که شده استفاده کرد. 

سردار رحیمی به خاطرات خود در زاهدان اشاره کرد و گفت: افرادی را که دستگیر می‌کردیم می‌گفتند که به ما می‌گویند یک رگبار هم بزنید و ما تبلیغ کنیم که ناامن است به شما پول می‌دهیم اگر آدم بکشید که بیشتر. 

وی به سازوکار پلیس تهران در دو سال اخیر پرداخت و گفت: مردمی کردن امنیت در پایتخت و تدوین از گفتمان به عمل یک رویکرد جدی است چرا که هرجا دنبال مردم رفتیم و مردم مشارکت کردند آنجا پیروز شدیم. 

فرمانده انتظامی پایتخت گفت: من همواره در جلسات بر این تاکید درام که از ظرفیت مردم برای تامین و گسترش امنیت استفاده کنیم. 

وی با بیان این مطلب که همواره تاکید می‌کنم که از ظرفیت مردم برای تامین و گسترش امنیت استفاده کنید اظهار داشت: بحث استفاده از معتمدین،‌ پلیس افتخاری، بسیجیان و بازنشستگان از مواردی بوده که همواره به آن تاکید کرده‌ام؛ چرا که بسیاری از تئوری‌ها و پیشنهاداتی که به ذهن ما نمی‌رسد با آنها بیان می‌کنند و ما باید به طور واقعی از ظرفیت‌ها استفاده کنیم. 

سردار رحیمی تصریح کرد: در اصل سازوکار جامعه محوری و مردم محوری و قرار گرفتن مردم و پلیس در کنار هم و عملیاتی کردن امنیت مردم،‌ مردم محور و مردم پایه از جمله وظایف و اقدامات معاونت اجتماعی است. 

فرمانده انتظامی پایتخت ادامه داد: امنیتی پایدار و با ثبات است که نقطه اتکاء اش مردم باشد و اگر پلیس این فضا را ایجاد نکند و از ظرفیت موجود استفاده نکند غفلت کرده است. 

عالی‌ترین مقام انتظامی پایتخت اعلام کرد: ۶ هزار پلیس افتخاری با پلیس کار می‌کنند؛ پلیس افتخاری در اصناف،‌ ورزشکاران، هنرمندان، دانش‌آموزان و دانشجویان؛ در حال برنامه‌ریزی برای پلیس افتخاری در بین علما و روحانیون نیز هستیم. 

وی افزود: استفاده از فرهنگیار پلیس برای ترویج فرهنگ امنیت و انضباط اجتماعی نیز یکی دیگر از مواردی بوده که پلیس تهران آن را مدنظر داشته است چرا که سازوکار پلیس تهران مردمی شدن پلیس است و تمام تلاش‌مان بر این است که امنیت و آرامش را ایجاد کنیم. 

سردار رحیمی به ناکامی دشمن اشاره و اظهار داشت: دشمن به شدت از اینکه نتوانسته است در امنیت خلاء ایجاد کند ناراحت است چرا که هزینه می‌کند؛ در همین نیکشهر؛ ۲۵-۲۴ گروه ضدانقلابند که جیره‌خوار عربستان و کشورهای عربی‌اند که برای برخی از این گروه‌ها در هرات افغانستان ۵ هواپیما فقط مهمات برایشان خالی می‌کنند... اما در مقابل فرزندان ما اینها با این همه امکانات ناکام مانده‌اند.

فرمانده انتظامی پایتخت به عملکرد اخیر پلیس تهران در جمع‌آوری معتادان متجاهر و پاکسازی کوچه به کوچه محلات آلوده پرداخت و گفت: من شرمنده زنی هستم که صبح دست بچه‌اش را می‌گیرد تا به مدرسه برود و باید از لابه‌لای تزریقی‌ها و معتادان عبور کند... 

وی ادامه داد: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت کوچه به کوچه در حال عملیات هستند تا به پاکسازی محیط بپردازند و لذا ما آتش‌ به اختیاری را که حضرت آقا فرمودند اینجا شروع کردیم. 

فرمانده انتظامی پایتخت تصریح کرد: ما آتش‌به اختیار را در بازار ارز، دلار و سکه شروع کردیم و اگر امروز بازار سکه و دلار و ارز آرامش پیدا کرده بخش اعظم آن به دلیل حضور و ورود پلیس است؛ اگر کسی هنوز در این فضا خطا کند آن را می‌گیریم.

عالی‌ترین مقام انتظامی پایتخت علام کرد: اگر در حوزه امنیتی تحرکی ایجاد شود پلیس با اقتدار ورود پیدا می‌کند. 

وی به راهپیمایی ۲۲ بهمن اشاره و خاطرنشان کرد: انشاء الله با امنیت و آرامش کامل راهپیمایی ۲۲ بهمن در شکوه و اقتدار کامل برگزار خواهد شد و برخلاف تابستان گرمی که دشمن به ما گفته بود زمستان سردی را برایشان رقم خواهیم زد چرا که دشمن هنوز این ملت را نشناخته است. 

منبع: فارس

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.