همدان- سید سعید شاهرخی گفت: امسال همزمان با جشن‌های پیروزی دهه انقلاب و آغاز دهه پنجم، ۷۰۷ طرح به ارزش ۸۷۹ میلیارد تومان و اشتغالزایی برای ۲ هزار و ۷۷۰ نفر بهره‌برداری خواهد شد.

بهره برداری از ۷۰۷ طرح و اشتغالزایی برای ۲ هزار و ۷۷۰ نفر در ایام دهه فجر

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین سید سعید شاهرخی استاندار همدان اظهار کرد: اعتبار پیش‌بینی شده برای ۷۹۷ طرح  دهه پیروزی انقلاب در حدود یک‌هزار و ۴۶۱ میلیارد تومان است که ۳ هزار و ۷۲۶ نفر اشتغال زایی دارد.

وی با اشاره بر اینکه ۷۰۷ طرح به ارزش ۸۷۹ میلیارد تومان و اشتغالزایی برای ۲ هزار و ۷۷۰ نفر  در این دهه بهره‌برداری خواهد شد، افزود: ساخت ۹۰ طرح هم با اعتبار ۵۸۲ میلیارد تومان و اشتغالزایی برای ۹۵۶ نفر آغاز خواهد شد.

شاهرخی گفت: دشمنان قسم‌خورده انقلاب خشمگین هستند که چرا ایران اسلامی بعد از ۴ دهه همچنان به مسیر موفق خود ادامه می‌دهد و اکنون دستاویز شوم تحریم دشمنان کارایی در ایجاد رکود و کندی در توسعه  و پیشرفت کشور نداشته و ایران اسلامی به پیروی از آن استان همدان با صلابت مسیر توسعه و رشد را می‌پیماید.

وی با اشاره به اینکه اکنون شاهد ایثار و مقاومتی نظیر دهه ۶۰ هستیم افزود: اکنون جوانان مشتاقانه در هر نقطه‌ای که ضرورت پیدا کند حضور دارند و نمونه بارز آن شهید حججی است. نسل انقلاب هم همین رفتار شهیدحججی‌ها را داشتند که انقلاب با قدرت به راه خود ادامه داد.

وی با اشاره به گلایه‌های به حق مردم درباره مسایل اقتصادی جامعه اظهار کرد:  باید با تدبیر این مشکلات را حل کرد. برخی از مشکلات هم ناشی از دشمنی استکبار است.  آمریکا همانطور که تاکنون موفق نشده در آینده هم موفق نمی‌شود فروش نفت ایران را به صفر برساند. مردم اجازه نمی‌دهند که دشمن به هدف شوم خود برسد. اکنون روز وفاق و همدلی است و بناید در پی ایجاد اختلاف بود.

سید سعید شاهرخی با اشاره بر اینکه  برای استاندار شدن وام دار کسی نبوده و نیست اظهار کرد: اکنون در همدان نماینده ولی‌فقیهی این مسئولیت را بر عهده دارد که درک بالایی از مسائل مختلف جامعه دارد و ارتباط نزدیک و مستمر با همه اقشار جامه دارد.

وی با بیان اینکه امروز هیچ کاری مهم‌تر از توجه به معیشت مردم نیست افزود: باید از هر بحثی که موجب اختلاف شود پرهیز کرد، همه باید هدف افزایش و رونق تولید و اشتغال را پیگیری و محقق کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.