البرز - ‌منصور وحیدی با اشاره به اینکه با شرایط موجود پروژه مترو تا شش سال آینده نیز به بهره برداری نمی رسد، گفت: بزرگراه کمربند شمالی هم تا پایان عمر شورای پنجم به بهره برداری نخواهد رسید.

متروی کرج تا ٦ سال آینده هم به بهره‌برداری نمی‌رسد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، منصور وحیدی نائب رئیس شورای شهر کرج صبح امروز (یکشنبه) در نطق پیش از دستور یکصد وبیست و سومین جلسه شورای شهر کرج در خصوص بخشی از دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی، اظهار کرد: متاسفانه طی چهار دهه گذشته دستاوردهای انقلاب آن طور که باید و شاید به مردم شناسانده نشده است.

وحیدی ‌با اشاره به اینکه قبل از پیروزی انقلاب داشتن آزادی، برخورداری از خدمات عادلانه، کاهش فاصله طبقاتی و بسیاری امور دیگر برای مردم آرزو بود، ‌گفت: با پیروزی انقلاب بسیاری از خواسته ها و مطالبات مردمی محقق شده است.

 وی افزود: امروز مردم با آرامش و بدون سایه استبداد روزگار می گذرانند.

نائب رئیس شورای شهر کرج به مشکلات اقتصادی مردم اشاره کرد و گفت: نبایستی از خدمات ارزنده ای که در طول ۴۰  سال گذشته صورت گرفته چشم پوشی کرد.

وحیدی در بخش دیگری از سخنانش گفت: باید به سمتی پیش برویم که بودجه لایحه های مصوب به بودجه ای که  محقق می شود نزدیک شود.

وی خطاب به شهرداری کرج گفت:  شهرداری باید در حوزه انسانی، مالی و اعتباری و... به نظم و انسجام مشخصی برسد تا بتوان برای دستیابی به اهداف مدیریت شهری گام های جدی تری برداشت.

نایب رئیس شورای شهر کرج به کمبود پارکینگ در شهرکرج اشاره کرد و گفت: در شرایط فعلی کلانشهر کرج به حدود هزار پارکینگ نیاز دارد تا بخشی از مشکل ترافیک شهر مرتفع شود.

وی ادامه داد: هوشمندسازی ترافیک یکی دیگر از راه کارهای تسهیل در تردد خودروها است که باید به صورت جدی تری در دستور کار قرار بگیرد.

‌وحیدی با بیان اینکه فقط روی پروژه هایی عمرانی مثل مترو و کمربند شمالی متمرکز نشود، گفت:.برای توسعه شهر باید اجرای پروژه های محلی و منطقه ای را نیز مورد توجه قرار داد.

عضو شورای شهر کرج در ادامه گفت: با توجه به وضعیت موجود به نظر نمی رسد پروژه مترو تا ۶ سال آینده نیز به بهره برداری برسد.

وحیدی اضافه کرد:  پروژه بزرگراه کمربند شمالی هم ‌آنچه که بنظر میرسد تا پایان عمر شورای پنجم به بهره برداری نمی رسد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.